2017-05-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Man räknas fortfarande som barn tills man fyllt 18 år.

Ensamkommande barn som visar sig vara vuxna heter vuxna barn.

Det är bara sofisterier garnerade med litet FN-ideologisk fernissa. I dagligt tal är 16-17-åringar inte barn, varken i Sverige, i övriga Europa, i Afrika eller i Afghanistan. När media kallar dem "baaaaarn" är det ett sätt att aktivt dölja sanningen, precis som när 25-åriga marockaner eller irakier med TUT som gängvåldtagit tjejer på en färja kallas "svenska ungdomar"
Citera
2017-05-26, 00:11
Medlem
0.999...s avatar
Tittade lite på bilderna nu, självklart skall dessa överåriga charlataner nyttja Sverige till max med bla. ambulanstransport. Vad är det med deras frisyrer, alla ser i princip likadana ut? När jag var i Afghanistan så uppfattade jag hazarer som ganska lugna, det var dock relativt sett till deras arabiska landsfränder. Förra året när jag satt på flyget till Finland hamnade jag bredvid en kärring som jobbade heltid med dessa skojjare och jag baxnade. Hon trodde på fullaste allvar att dels var det barn men även att dom skulle vara mottagliga för svenska värderingar efter ett samtal eller två.
Citera
2017-05-26, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Vi pratar om barn. Inte kriminella människor. Salima och Ahmed är lika värda som Karl eller Petronella. Vi är alla samma familj med känslor. Tänk på barnen och ungdomarna som möter döden i Kabul vid utvisning. Hade du skickat någon i din familj dit? Nu måste vi kraftsamla hjälp så att humanismen vinner. Inget olagligt att inte spänna fast säkerhetsbältet så planet inte kan lyfta eller åberopa avvikande sexualitet eller bli kristen. Nu måste Sverige backa och införa amnesti. Vi gråter nu...vi skäms över inhumanismen och känslokalla Sveriges behandling av barnen.

#vistårinteut

Rymdkram.
Jag fattar nu att du är ett troll. Ingen normal funtad människa skulle skriva sånt skit som du gör annars på Flashback.. Ni har ju en tråd på Facebook där den ena pedofilkärringen efter den andra vrålar ut sin kåthet och brunst. Dom är så galna och tokiga att du i och för sig skulle kunna vara en av dom och på riktigt. I så fall undrar jag vad ni gör när alla afghaner är hemskickade så småningom? Går ni loss på alla svarta benrangel till somalier då och spar det goda till sist? Tyvärr är ni alldeles för gamla och sunkiga allihop i föreningen för att ha turen att bli våldtagna av barnen. Dom har väl redan tvingats att gnida sitt skäggiga nylle i era håriga framstjärtar.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-05-26 kl. 00:43.
Citera
2017-05-26, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag fattar nu att du är ett troll. Ingen normal funtad människa skulle skriva sånt skit som du gör annars på Flashback.. Ni har ju en tråd på Facebook där den ena pedofilkärringen efter den andra vrålar ut sin kåthet och brunst. Dom är så galna och tokiga att du i och för sig skulle kunna vara en av dom och på riktigt. I så fall undrar jag vad ni gör när alla afghaner är hemskickade så småningom? Går ni loss på alla svarta benrangel till somalier då eller finns det fräscha tiggare kvar att gnida framstjärten mot?

12 har utvisats men 4 kom tillbaka pga en finurlig detalj samt 4 stoppades innan utvisning varav en journalist. Vårt jobb gör skillnad för människors hjärtan. Nu måste vi jobba för att planet inte lyfter med Mahdi och 3 andra. Nu behövs tipsen. Amnesti nu!

#vistårinteut

Rymdkram
Citera
2017-05-26, 00:52
Medlem
Citat:
12 har utvisats men 4 kom tillbaka pga en finurlig detalj samt 4 stoppades innan utvisning varav en journalist. Vårt jobb gör skillnad för människors hjärtan. Nu måste vi jobba för att planet inte lyfter med Mahdi och 3 andra. Nu behövs tipsen. Amnesti nu!

#vistårinteut

Rymdkram
Nu hoppas vi allihop att planet med Madhi och dom andra tre lyfter utan problem. Kan du inte köpa en enkel resa till dig själv samtidigt? Det är inte bara skäggiga barn som är problem utan batikhäxor i 1000-tal som skriker efter afghankuk. #jag står inte ut med dig heller längre
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-05-26 kl. 00:54.
Citera
2017-05-26, 16:27
Medlem
Citat:

#vistårinteut

Rymdkram

Enkel matematik 12 utvisades, 4 åkte inte med och 4 kom tillbaka. Nå kukjägaren du är väl insyltad i hela processen betalade ni på #vistårinteut resan och kostnader från Kabul till vårt kära land igen? Tror inte det, ni kärringar har nu fått unga kukar direkt levererad till dörren och får betalt för det. Resan till Gambia blev för dyrt och gambianerna kanske börjar bli lite kräsna de också.

Resultat av hela pajaseriet är att alla apagner är i Sverige igen och lever gott på våra skattepengar, får de inte amnesti får de något annat som håller de kvar. Regeringen och patrask som vurmar för dessa unga bedragare lär inte bli nöjda förrän de får Sverige till ett u-land igen.
Citera
2017-05-26, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Enkel matematik 12 utvisades, 4 åkte inte med och 4 kom tillbaka. Nå kukjägaren du är väl insyltad i hela processen betalade ni på #vistårinteut resan och kostnader från Kabul till vårt kära land igen? Tror inte det, ni kärringar har nu fått unga kukar direkt levererad till dörren och får betalt för det. Resan till Gambia blev för dyrt och gambianerna kanske börjar bli lite kräsna de också.

Resultat av hela pajaseriet är att alla apagner är i Sverige igen och lever gott på våra skattepengar, får de inte amnesti får de något annat som håller de kvar. Regeringen och patrask som vurmar för dessa unga bedragare lär inte bli nöjda förrän de får Sverige till ett u-land igen.

Huvudsaken är att dom får känna trygghet och rås om igen. Dom är väldigt glada att vara tillbaka men även besvikna på vårt land som ville utvisa dom. Nu måste advokaterna yrka på skadestånd för lidande och psykiskt trauma. Dom var nära döden min vän.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2017-05-26, 16:42
Medlem
Citat:
Huvudsaken är att dom får känna trygghet och rås om igen. Dom är väldigt glada att vara tillbaka men även besvikna på vårt land som ville utvisa dom. Nu måste advokaterna yrka på skadestånd för lidande och psykiskt trauma. Dom var nära döden min vän.

#vistårinteut

Rymdkram.

oj då

seriöst ?
Citera
2017-05-26, 16:51
Bannlyst
Citat:

#vistårinteut

Rymdkram.

Tryggheten i Kabul är nog. De kan gå på horhus, dricka alkohol och röka opium om de vill. De kan köpa en lägenhet om de har pengar. De kan köpa en bil om de har pengar. Precis som i Sverige.
Citera
2017-05-26, 16:57
Medlem
Citat:

#vistårinteut

Rymdkram.
Praktarsel.......................
Citera
2017-05-26, 17:21
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
I dagligt tal är 16-17-åringar inte barn, varken i Sverige, i övriga Europa, i Afrika eller i Afghanistan.

När dom är ute på stan ser dom sig själva som MÄN. Stöddiga som fan, men när dom hamnar inför rätten så är dom visst plötsligt barn.
Citera
2017-05-26, 18:33
Medlem
Stantormans avatar
Citat:

#vistårinteut

Rymdkram.

Alldeles oavsett om du trollar eller inte så är dina tokiga skriverier folkbildande. De utgör en intressant inblick i en sjuk sekts tankefigurer. Du skriver bra, men alldeles för bra. Oddsen på att du trollar är 10 mot 1, som jag ser det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in