2017-05-09, 18:11
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenSune
Shit, fick just reda på att jag är bekant med GM. Han var en helt normal snubbe, hur trevlig som helst. Inte på nått överdrivet vis heller. Något kvinnligt märkte jag inte ett dyft av och inte ett spår av några märkligheter. Kan inte tänka mig att det är sant fast det är det.
Har du bild på hen?
Citera
2017-05-09, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Har du bild på hen?
Nej. Ser ut som en helt vanlig snubbe. Iofs långt hår uppsatt i hästsvans men det är inte ovanligt. Det har jag med och massor jag känner. Han såg inte det minsta ut som en känd sångerska som någon spekulerade i. Om han var fan av henne var inget han nämnde och det kom aldrig upp.

Jag såg inte det minsta tecken på att han skulle varit kvinna, inga hormoner eller operationer såvitt jag kunde se. Såg aldrig kuken eller avsaknaden av sån dock. SÅ bekanta var vi inte.
Citera
2017-05-13, 12:44
Medlem
psaks avatar
Citat:
Nej. Ser ut som en helt vanlig snubbe. Iofs långt hår uppsatt i hästsvans men det är inte ovanligt. Det har jag med och massor jag känner. Han såg inte det minsta ut som en känd sångerska som någon spekulerade i. Om han var fan av henne var inget han nämnde och det kom aldrig upp.

Jag såg inte det minsta tecken på att han skulle varit kvinna, inga hormoner eller operationer såvitt jag kunde se. Såg aldrig kuken eller avsaknaden av sån dock. SÅ bekanta var vi inte.
När såg du honom senast? För mig var det i vintras och då tyckte jag det var tydligt att han gjort ngn slags kroppsförändring.
Citera
2017-05-13, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psak
När såg du honom senast? För mig var det i vintras och då tyckte jag det var tydligt att han gjort ngn slags kroppsförändring.
Inte hundra men vad jag minns måste det ha varit till alldeles innan det här skedde. Jag hade till och med för mig att jag träffat honom efter, vilket jag naturligtvis inte har gjort. Kan möjligtvis möjligtvis vara innan jul men jag tror inte det. Det var ju inte så man skrev upp i kalendern när man sprang på honom direkt.

Jag märkte inget speciellt rent kroppsligt (eller övrigt heller för den delen), vad skulle det vara?
Citera
2017-05-13, 20:14
Medlem
psaks avatar
Citat:
Inte hundra men vad jag minns måste det ha varit till alldeles innan det här skedde. Jag hade till och med för mig att jag träffat honom efter, vilket jag naturligtvis inte har gjort. Kan möjligtvis möjligtvis vara innan jul men jag tror inte det. Det var ju inte så man skrev upp i kalendern när man sprang på honom direkt.

Jag märkte inget speciellt rent kroppsligt (eller övrigt heller för den delen), vad skulle det vara?
Han hade ju antydan till tuttar och bred ända, nog för att börja spekulera iaf. Grenen vet jag inget om, som tur är
Citera
2017-05-13, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Han hade ju antydan till tuttar och bred ända, nog för att börja spekulera iaf. Grenen vet jag inget om, som tur är
Jag såg det men tänkte det var vanliga moobs som män i den i åldern får. Så här efteråt sitter man ju och funderar över allt möjligt litet man kan ha sett men det var inget jag reagerade på då i alla fall.

Men visst en antydan fanns det ju men inte så man hajade till. Hade det inte hänt som har hänt hade jag aldrig tänkt på det.
Citera
2017-05-26, 10:13
Medlem
Troians avatar
Verkar inte som att MGM är helt hundra.

Citat:
"Hammarkvinnan" har genomgått en rättspsykiatrisk undersökning. I den säger hon att "en väg till kärleken kunde vara döden".
"Hon uppgav känsla av styrning utav en urkraft från tidens begynnelse", skriver Rättsmedicinalverket i sammanfattningen.
Kvinnan anses ha lidit av en allvarlig psykisk störning vid tidpunkten för mordet. Hon har tidigare vårdats på psykiatrisk mottagning. Förutom för mord ställs hon nu inför rätta också för ofredande och hemfridsbrott.

http://www.expressen.se/gt/just-nu-hammarkvinnan-atalas-for-mord-pa-slakting/
Citera
2017-05-26, 14:39
Medlem
Det han sa själv så hade han jobbat som säljare och var sjukskriven för utbrändhet. Han hade också varit rätt sänkt efter hans mamma dog. Så från min synvinkel så är det där med att han vårdats av psykiatrin inte något att höja på ögonbrynen för.

Men å andra sidan anade jag inte han han skulle klubba en släkting med hammare. Så det är ju det också.
Citera
2017-05-26, 16:13
Medlem
Troians avatar
Det här kan ju inte sluta på annat sätt än rättspsykiatrisk vård. Från hennes anteckningar:

Kod:
Jag är 555 och [kvinnligt namn] är 666 och våra nr är 1512 = Total Frid

Kod:
Jag skall gå runt och spela kvinna världens starkaste kvinna imot AFRIKANSKA MÄN (Etiopiska män) Skrämma dom??

Kod:
Jag har behållit Windows 7 och inte uppgraderat till Windows 10 kan det betyda något. 10 är ju inget bra.

= 10 = det blir inget

1 och 0 = 0 blir ju inget

Windows 7 bättre då man slipper både 8 och 1:an och Nollan

Mamma var en finsk hora?

Kod:
Vi skall titta varandra i ögonen Anne jag skall se dig nu.

Jag måste åka till Etiopierna och börja umgås med dom = alla afrikanska män.

Jag skall hata Etiopier så att jag tar bort deras självförtroende. eller så ska jag döda dom och älska dom samtidigt??
Senast redigerad av Troian 2017-05-26 kl. 16:15.
Citera
2017-05-26, 16:34
Medlem
Var hittade du det där?
Citera
2017-05-26, 20:13
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det här kan ju inte sluta på annat sätt än rättspsykiatrisk vård. Från hennes anteckningar:

Kod:
Jag är 555 och [kvinnligt namn] är 666 och våra nr är 1512 = Total Frid

Kod:
Jag skall gå runt och spela kvinna världens starkaste kvinna imot AFRIKANSKA MÄN (Etiopiska män) Skrämma dom??

Kod:
Jag har behållit Windows 7 och inte uppgraderat till Windows 10 kan det betyda något. 10 är ju inget bra.

= 10 = det blir inget

1 och 0 = 0 blir ju inget

Windows 7 bättre då man slipper både 8 och 1:an och Nollan

Mamma var en finsk hora?

Kod:
Vi skall titta varandra i ögonen Anne jag skall se dig nu.

Jag måste åka till Etiopierna och börja umgås med dom = alla afrikanska män.

Jag skall hata Etiopier så att jag tar bort deras självförtroende. eller så ska jag döda dom och älska dom samtidigt??

Jösses!
Var kommer detta ifrån??
Citera
2017-05-29, 08:35
Medlem
KapVerdes avatar
Åtal:

https://minfil.org/k2VfI6b0b7/Varbergs_TR_B_228-17_Aktbil_50.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto