2017-05-19, 22:43
Medlem
Scarlettstorms avatar
Skulle en kille som dejtade mig fortfarande vara aktiv på Tinder så skulle jag skita i den killen. Skulle han fortfarande leta efter andra så behöver han inte ödsla min tid helt enkelt.

Jag har inte tinder, har aldrig haft, tänker aldrig skaffa. Känns som att Tinder förstör så mycket. Alla blir utbytbara så lätt när folk kan hitta en ny hela tiden genom ett högersvep.

Det finns faktiskt saker som var bättre förr.
Relationer var mer äkta på något vis känns det som. Nu verkar det vara en tillfällig lösning i väntan på ett bättre högersvep.
Jag ogillar det starkt.
Citera
2017-05-20, 05:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Skulle en kille som dejtade mig fortfarande vara aktiv på Tinder så skulle jag skita i den killen. Skulle han fortfarande leta efter andra så behöver han inte ödsla min tid helt enkelt.

Jag har inte tinder, har aldrig haft, tänker aldrig skaffa. Känns som att Tinder förstör så mycket. Alla blir utbytbara så lätt när folk kan hitta en ny hela tiden genom ett högersvep.

Det finns faktiskt saker som var bättre förr.
Relationer var mer äkta på något vis känns det som. Nu verkar det vara en tillfällig lösning i väntan på ett bättre högersvep.
Jag ogillar det starkt.
Håller med dig i det du skriver och har själv aldrig använt mig av tinder.

Förstår inte vitsen med att hålla på med flera samtidigt, oavsett ifall man skriver eller har "några" träffar på en vecka/månad eller hur folket idag gör.
Citera
2017-05-22, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Håller med dig i det du skriver och har själv aldrig använt mig av tinder.

Förstår inte vitsen med att hålla på med flera samtidigt, oavsett ifall man skriver eller har "några" träffar på en vecka/månad eller hur folket idag gör.

Ganska osmart att stänga dörren och sätta alla sina kort på en person.
Citera
2017-05-22, 12:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Ja, du tycker det men inte jag.
Citera
2017-05-22, 18:55
Medlem
Du är inte det hon söker. Gå vidare.
Citera
2017-05-24, 01:54
Medlem
Jeltzins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic

Blir väl lätt att man jämför personerna mellan varandra? Men det kanske inte bara är dåligt?
Citera
2017-05-24, 02:29
Medlem
NewDeers avatar
Det du först borde svara på är varför du fortfarande är inne på tinder?
Citera
2017-05-24, 15:14
Medlem
Låter som en kille jag träffade för ett år sen. Bortsett från att vi hade sex och han också sa att endast ville träffa mig, gillade mig och så vidare (utan att jag efterfrågade det ska tilläggas) så höll han på med tinder och dejtade andra vid sidan av. Blev otroligt hjärtekrossad eftersom jag litat på honom och också tillåtit mig att bli kär.

Säg ingenting till henne om du vill fortsätta att träffa henne, men förvänta dig inte heller för mycket. Sannolikt försöker hon ha en backup eller letar hon för att hon inte känner detsamma för dig.

Antingen det eller så struntar du i henne. Inte kul att bli sårad och behöva spendera tid på att slicka sina sår.
Citera
2017-05-24, 16:52
Bannlyst
ni har dejtat 3 gånger? haha vafan tror du, hon är ju fortfarande singel ellerhur. hon kanske också bara vill ha lite bekräftelse och uppmärksamhet från tinder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in