2017-05-23, 12:37
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talldwarf
Går det göra så man kan på mobilversion ha en sidväljare i en tråd? Tex vill gå till sida 148 direkt i en stor tråd. O inte som nu bläddra sig fram.
Tips:
Du kan (temporärt) lösa detta genom att ändra URLen för sidan dvs skriva "p148" i slutet.

Känns inte som en varaktig lösning dock.
Citera
2017-05-23, 12:37
Medlem
Sweeper80s avatar
Skulle man inte kunna dölja hela den översta svarta tjocka raden när man skrollar ner? Den tar väldig mycket plats. Eller iaf göra den tunnare.
Citera
2017-05-23, 12:38
Medlem
Oliveiras avatar
När man tittar i kontrollpanelen på de varningar man har, så är inte de utgångna gråmarkerade längre. Inte världens grej, men vore coolt om det är bland kommande korrigeringar också.

Annars känns det ovant, men man lär väl vänja sig.
Citera
Medlem
D4Cs avatar
Tycker personligen att mycket av Flashbacks charm låg i sidans unika layout. Nu ser den ut som ut som vilket forum som helst, gillar inte heller att jag inte kan scrolla igenom "hela" aktuella ämnen.
Citera
Medlem
Gillar att man kan se reg-datum och antal inlägg när man är inne på mobilen, har för mig att man inte kunde se det tidigare.

Sedan att det ligger något DN-aktigt över typsnittet på trådarna och idén med färger kopplade till ämnena (har ännu inte hunnit tittat igenom grundligt) är väl något man får leva med.
Senast redigerad av efterskalvet 2017-05-23 kl. 12:42.
Citera
2017-05-23, 12:40
Medlem
Jag gillar inte att "aktuella ämnen" försvinner så fort man scrollar ner, och ersätts bara med "Flashback" i mitten. Varför är det så? Ni får lugnt plats med både "aktuella ämnen"; "nya ämnen" osv, och loggan i mitten. Så varför skiftar det fram och tillbaka?

Sen gillar jag nog inte att det är helt svart ovanför, det är för starka kontraster till det vita/ljusgråa nedanför. Hade hellre sett en grå färg högst upp. Det är vad jag kan säga just nu iaf.
Senast redigerad av IKN 2017-05-23 kl. 12:44.
Citera
2017-05-23, 12:43
Bannlyst
Vilken hemsk design/layout för att vara ärlig... Kan man få alternativet att välja tema själv?
Citera
2017-05-23, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Tycker det ser bättre ut. Både tydligare och snyggare. Bra att man delat upp "aktuella ämnen", "nya ämnen. Etc. Tror ev. motvilja beror på ovana.

Ovana?! Istället för att som tidigare snabbt kunna scrolla ned över samtliga Aktuella ämnen på mobilen måste man nu scrolla ända upp igen och klicka på nästa rubrik 3 jävla gånger. Är du förståndshandikappad?
Citera
Medlem
dunderhokens avatar
Vart fan tog min "svarta bakgrund" Flashback sida vägen...?
Citera
Medlem
Att man inte kan se aktuella, äldre än en vecka samt äldre än ett år är ett stort minus fär mig.. Var ett så sjukt bra sätt att överblicka, att växla mellan dessa är så jäkla rörigt.
Citera
2017-05-23, 12:45
Medlem
500ghzs avatar
Riktigt snygg design.
Men när jag skulle bläddra kunde jag bara se en pil för nästa soda och sista sidan.

Riktigt synd men kanske finns någon inställning för det, ska läsa igenom tråden och kolla kontrollpanelen.
Citera
2017-05-23, 12:46
Medlem
Facebacks avatar
Tyckte det blev bra, men saknar mitt natt-Tema.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in