2017-05-23, 11:03
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Be-Fast-Or-Be-LasT
FACEBOOKDELNINGSKNAPP?

EGEN KOMMENTAR ÖVERFLÖDIG

Var det funktionen i sig eller ordvalet från min sida du valde att anmärka på?
Citera
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Måste säga att jag inte alls är särskilt förtjust. Tycker det är plottrigt och svårnavigerat, och även om jag förstår att detta skett med smartphones och läsplattor i åtanke så upplever jag att det skett på bekostnad av oss som gärna skriver på stationära datorer.

Går det inte att ha som tillval i användarinställningarna? Att man kan väja mellan det nya eller det gamla gränssnittet. Tror det skulle vara en bra kompromiss!

Vilka saker är det du saknar från den äldre designen?
Vilka saker är det i den nya designen som du inte gillar?

Jag använder nästan bara desktop-versionen, så att mobilversionen funkar bättre ska givetvis inte vara på bekostnad av att desktop-versionen blivit sämre.

Detta är en beta-version. Vi förväntar oss att den ska kunna bli bättre. Så det är bara att komma med input.

admin
Citera
Medlem
Filbyters avatar
Jag får spänningshuvudvärk av den svarta randen. Känns som att min ögonlock "pressas ihop" med den i periferin.

Ändra den svarta randen till vitt, eller ge medlemmarna möjlighet att ändra till olika teman.
Citera
2017-05-23, 11:04
Medlem
Ducadreams avatar
Jag gillade hur det var förut.
Citera
Medlem
SnakePlissskens avatar
På Iphone är det någon bugg (eller så är jag dum i hela huvet)...
När man klickar på de tre punkterna för att komma till PM etc så dyker endast de första ämnesalternativcen upp om man inte håller telefonen liggande (vilket man ju sällan gör) - för då funkar det...
Citera
Medlem
kanelipullas avatar
Jag gillar tyvärr inte färgen.. vill ha tillbaka mitt gamla. Hur byter jag färg på sidan tex? Vill ha en mörk bakrund.
Citera
Medlem
Jag upplever texten som för TUNN, det är svan svårt att läsa rubrikerna, om ni kunde tjocka till fonten lite och göra kategorierna under loggan högst upp STÖRRE så blir det mycket fräschare.
Citera
2017-05-23, 11:05
Medlem
Det känns som om utrymmet för själva forumet krympt. Lister och banners tar större plats. Mycket tomma utrymmen.
Citera
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Jag gillar tyvärr inte färgen.. vill ha tillbaka mitt gamla. Hur byter jag färg på sidan tex? Vill ha en mörk bakrund.

Teman kommer sannolikt att implementeras senare.
Citera
Medlem
Harbards avatar
Det ser snyggt ut men några problem för oss PC användare bla för liten och klen text och att använda max viddbredd är relativt utdaterat. Ge oss åtminstånde alternativ till att kunna ändra forumet till en mörk variant samt ha full bredd så som Alla andra forum idag har. Mobilanpassning ska vara ett Alternativ, inte en standard.
Citera
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filbyter
Jag får spänningshuvudvärk av den svarta randen. Känns som att min ögonlock "pressas ihop" med den i periferin.

Ändra den svarta randen till vitt, eller ge medlemmarna möjlighet att ändra till olika teman.
Läs i tråden. Möjligheten att ändra tema kommer sannolikt att komma.
Citera
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helliano
Noterade samma sak.
Dock hittade jag en workaround:
Klicka på punkterna "..." högst upp och sedan "Markera alla som lästa"

Då kommer du in i PM Inkorgen. (fråga mig inte varför?)
Ahh se där ja! Det är en liten miss i färgschemat där. Det är ju en rullgardinsmeny som kommer upp, scrollar man den så hittar man alla länkar jag eftersökte längre ner, bla citerade inlägg och logga ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in