Citat:
Ursprungligen postat av
dictionary
Jaha, ni andra som också följer det här sorgliga fallet, vad säger ni om att spekulera lite i framtiden?
Om jag läst rätt är de åtalade för synnerligen grov misshandel som ger mellan 4 och 10 år, och grovt vållande till annans död som kan ge mellan 1 och 6 år. Hur många år tror ni de får om de döms?
Kommer de att fortsätta vara ihop efteråt eller har förundersökningsledarnas försök att spela ut dom mot varandra lyckats så bra att de aldrig mer vill se varandra? Jag har en känsla av att iaf Erika kommer att skaffa ett barn igen när hon får möjlighet men kanske med någon ny pojkvän.
Varken i FUP lr deras vittnesförhör förra veckan verkar det finnas så tydliga bevis att någon av dom kan dömas för skadorna tyvärr....tror inte någon av dom kommer undan garantansvaret o det är nog det som dom kommer dömas, ger tyvärr inga höga straff...
O ena sidan så skuldbelägger dom varandra , men A först efter att han fått veta E:s tankar o funderingar om vad som kan ha hänt...då hade han oxå tankar o funderingar kring mamman som han dock inte ville dela med sig..
O andra sidan så skyddar dom varandra o säger vid flera tillfällen att A är en perfekt pappa o hon litade blint på honom o A lovordar E o hennes fotograftalanger....i min värld nämner man inte ens något positivt om den andra i den sits dom befinner sig...
Han ville dessutom förlova sig i början av häktestiden o skickade ett brev till E...men fick nobben o hon svarade inte mer
Om någon av dom skaffar barn igen så kommer troligen soc vara snabba med att ta barnet...tror inte någon av dom förstår vidden av detta o när dom väl kommer ut därifrån...ingen av dom vet något om det hat som bubblar utanför