Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Det där mailet i dec 2014 kan man helt bortse ifrån. Han hade inte begärt skilsmässa på 8 månader, det är det enda intressanta.
Självklart är det en indicie som sammanfaller med skilsmässopapper i juni.
6 månader är nada - att komma ur hennes klor är givetvis ett helvete om hon har bestämt sig och slickar sig om munnen gällande 2 mille. Fort hon öppnar mun så pratar hon pengar. Blev full i skratt då jag läste brevet till David nyss:
" Ja vi måste hålla ihop o inte tvivla på varandra. Familjen är viktigast av allt. ♥
Jag håller tummarna att du får jobbet. Det är väll ganska bra betalt med lagerjobb?!!"
" Livet är kort och fullt av prövningar. ♥ Men VI är ju gjorda av stål så vi fixar det mesta, visst!?!!!
Jag längtar så himla mycket efter dig och dina syskon. Ni är mitt allt mitt guld. Jag hoppas du förstår det. "
Ja, det var till sonen då som hon ämnade placera mitt i mordet på sin far, gosiga gumsegumsan!
Edit. Jag glömde ju att det är samma ord som till Julia med - eller uppmaning är väl mer korrekt ordval...
" Jag fick nyss veta vad som hänt var inte orolig, jag tar allt ansvar."
" Det är bra att ni syskon håller ihop. Det är när det "stormar" det gäller att hålla samman de man (hjärta med David ritat) älskar och bryr sig om"