2017-05-18, 11:45
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Förskräckligt.

http://imgur.com/a/eO8zk

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Aj aj, mindre bra.
Citera
2017-05-18, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
en sann supporterrepresentant!

Ser utfallet av tifot i mobilen i halvtid. Skippar efter matchen-bira för att utöva damagecontrol. Slänger in en orimlig hyllning till de egna för att sedan kasta skit på motståndarna i syfte att byta ämne.

I salute you!
Hänger inte riktigt med här.

Segt för gnagarna som redan är i/på väg till baksidan. Man var själv lagom road när vår cupmatch I Karlstad blev uppskjuten och man fick beskedet i Karlstad.

Såg förövrigt bild från vårt tifo från en bättre vinkel (låg bild från Södra) där tifot faktiskt såg mycket bättre ut. Men faktum kvarstår att det blev alldeles för glest på Norra övre.
Citera
2017-05-18, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Hänger inte riktigt med här.

Segt för gnagarna som redan är i/på väg till baksidan. Man var själv lagom road när vår cupmatch I Karlstad blev uppskjuten och man fick beskedet i Karlstad.
Den är tung, jag var utanför Starke Arvid när MFFs match mot Ljungskile blev uppskjuten med kort varsel typ 2007. Nytt försök dagen efter, då havererade bilen i höjd med Varberg.
Citera
2017-05-18, 12:45
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Verkar åtminstone som det blir i det närmaste knökat ikväll när AIK ska skicka oss än närmare avgrunden. Är väl alltid trevligt när många kommer...
Eller inte...

Trist för alla göte-la-borgare som redan beträtt resan mot Kungliga Huvfudstaden.
Senast redigerad av gato12 2017-05-18 kl. 12:50.
Citera
2017-05-18, 12:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Schysst jinx, ska ni göra självmål? För tro inte att det blir många skott på mål från AIKs sida.

Det har du nog rätt i iofs. Blir inte många skott på mål när ett par spelare i truppen får betalt för att bland annat inte skjuta på mål.
Citera
2017-05-18, 13:20
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Eller inte...

Trist för alla göte-la-borgare som redan beträtt resan mot Kungliga Huvfudstaden.

Var väl tvärtom, dvs aikare som skulle ner till Götet?
Citera
2017-05-18, 13:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Var väl tvärtom, dvs aikare som skulle ner till Götet?

Jag tror han försöker göra sig lustig och menar på att det finns blåvita som bor i Stockholm som skulle åka ner till Göteborg för att kolla matchen, eller nåt, hänger inte riktigt med.
Citera
2017-05-18, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Eller inte...

Matchen skulle vara här på framsidan, träffade för övrigt en riktigt trevlig gammal gnagare i morse när jag köpte, 70+ år som såg väldigt mycket fram i mot matchen ikväll, han var dock stockholmare i exil, så han behöver inte resa "hem" igen.
Citera
2017-05-18, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Jag tror han försöker göra sig lustig och menar på att det finns blåvita som bor i Stockholm som skulle åka ner till Göteborg för att kolla matchen, eller nåt, hänger inte riktigt med.

man vet aldrig, gör alla Bajen-Göteborgare samma resa måntro, det skulle förklara Bajens starka hemmasnitt.
Citera
2017-05-18, 16:56
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Nää, trodde drabbningen skulle ske på Frääänds, my bad.

Tror jag lurades en del av att Aftonbladet illustrerade sin artikel med Friends i bakgrunden...
Senast redigerad av gato12 2017-05-18 kl. 17:03.
Citera
2017-05-19, 16:56
Medlem
Derby och möte mellan danskäcklen och knähundarna.

Vilka mer intressanta matcher i kommande omgång?

Mvh
Citera
2017-05-20, 07:13
Medlem
kostymnisses avatar
Undrar hur många som orkar ta sig till Sundsvall? Det är ju nära på värsta tänkbara dag, två dagar ledigt i princip för att hinna med den.

Man kan säga mycket om spelscheman men jisses vad gött det är att vi gjort våra längsta resor efter måndagens match. Bara AIK och Bajen kvar som är långa men dit går det ändå att ta sig tur&retur över dagen tack var bra vägar, goda kommunikationer etc.
Dessutom har vi så gott som alla redan planerade bortamatcher på söndagar (förutom ellos away som ju bara tar 40 min att ta sig till) så det borgar för en trevlig fortsättning rent följe-mässigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in