Citat:
Ursprungligen postat av
Lillamya
Vad är svårt att förstå? En av systrarna fick drogproblem efter detta med försvinnandet och en av systrarna har alltid varit rädd att lämna sina barn i trädgården utan uppsikt. Tips är skickat till polisen om platser som bör undersökas utan att något gjorts på 20 år. Kolla bara han som körde på en säck i Vänern i samband när H försvann och fick svar på sitt tips 16 år efter.
Vet du något om vilka platser som ej har undersökts?? Det vore isåfall intressant att veta.
Och varför de ej blivit undersökta.
Säcken i vänern??
Var skulle detta ha varit i sjön?
Att man kan må fruktansvärt dåligt efter något sådant här händer är inte så konstigt(
Kan nån av systrarna tagit hjälp av medecin för att bota sitt psykiskt dåliga mående?
Det är inte detsamma som drogproblem. Men nu har jag ingen insyn i vad som skedde.
Det verkade finnas någon slags narkotika med i bilden innan som de hittade,
men med *narkotika* kan det betyda mkt. Tabletter, röka osv och det kanske bara var
någon av deras vänner som förvarade den där just då..?! Har väl aldrig fått ngt klart svar
och det är kanske kan vara förståligt av någon anledning.
Jag hade nog oxå varit rädd att lämna mina barn ute utan uppsikt efter denna händelse
Har du fler tips, tankar så delge dem gärna om du tror det är något som kan peka på vad som
verkligen hände?
Vet du vilka som åkte tillsammans från festen i Töreboda till Stadt den kvällen??