2017-05-18, 11:18
Medlem
Tamborinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Det är krig i Irak.

Då borde dom vara där och göra allt för att få ordning på sitt land , hur ska dom kunna få ordning på sitt land genom att sitta i Sverige !
Eller menar Irakierna att andra ska reda upp problemen i deras land , i så fall vilka ?
Citera
2017-05-18, 11:30
Medlem
Hur mår ni egentligen? Irak är omöjligt att leva i. Jag är inte glad i invandring i sig men ta er samman emellanåt vad har ni utvecklat för tankar o sjukdomar vid era jävla skärmar?
Citera
2017-05-18, 11:32
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Jaha, har Batik Berit med kollegor målat slagord på plakat och tvingat ut dom små krakarna igen, är ju fan sanslöst vilka cyniska as dom är som utnyttjar de asylsökande för sina egna politiskt egoistiska syften.
Citera
2017-05-18, 11:37
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
De har flytt från kriget.

Hur många säkra länder kan man passera o ändock hävda att man är "flykting"
Citera
2017-05-18, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Hur mår ni egentligen? Irak är omöjligt att leva i. Jag är inte glad i invandring i sig men ta er samman emellanåt vad har ni utvecklat för tankar o sjukdomar vid era jävla skärmar?

Va, är det krig i Danmark? Det har jag totalt missat!!!!
Citera
2017-05-18, 11:49
Avslutad
Skicka hem dom bara, de blir bara en belastning för samhället. Är nog inte bara jag som är trött på det eviga gnället på folk som inte ens ska vara i Sverige.

Ekonomiska migranter, tortyr osv köper jag inte för 5 öre, skulle det ändå vara sant så har jag ingen medkänsla eller empati till övers för dessa ekonomiska migranter. Sen de där aktivisterna som berättar för dom hur dom ska protestera och vad dom ska säga osv för att få stanna är ju bara patetiskt.

Nada zip! noll!
Citera
2017-05-18, 11:59
Medlem
McAzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Eftersom ett nej inte är ett nej för asylsökande så överklagar om och drar ut på tiden in absurdum.
Den här har fått nej tre gånger..och saknar dessutom organ i magen. Kan man starta insamling till organ åt honom på Facebook?

När jag svimmar här tar sjukvården med mig till sjukhuset men när de ser att jag inte har personnummer kan de inte göra något. Jag saknar massa organ i magen och de säger att jag behöver opereras.

Mohammed Hderi har fått tre avslag men säger att han inte kan återvända eftersom det finns många som vill se honom död.

Hahaha! Inte ens ljuga trovärdigt kan dom, trots att det är deras yrke.
Citera
2017-05-18, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Det ska ta max tre månader att få avslag. Över ett år det är vansinne.

Här är några skojare som fått put utifrån skyddsbehov och åkte därefteret hem till Irak. Gränspolisen nere i Skåne var redan ute för flera år sen med informationen. Kan inte tänka mig att Sven och Britta bokar semester i Bagdad.

https://meritwager.wordpress.com/2016/01/15/manniskor-som-havdat-asyl-eller-skyddsskal-mot-sitt-hemland-reser-tillbaka-utan-att-svenska-staten-g or-annat-an-ser-till-att-skattebetalarna-fortsatter-att-forsorja-dem/

Haha! vilka skojare de där irakierna är alltså, prata med en irakier nån gång så förstår ni vad det är för fel på en del utav dom.
Citera
2017-05-18, 12:06
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McAz
Hahaha! Inte ens ljuga trovärdigt kan dom, trots att det är deras yrke.
Man kan ju undra om eländet är redo att dra hem OM han nu skulle få dessa "saknande organ" inskyfflade, nä skulle inte tro det.
Citera
2017-05-18, 12:12
Medlem
Europes avatar
Människor är så klart beredda att göra en hel del när en önskad livstidsförsörjning står på spel.
Citera
2017-05-18, 12:25
Medlem
McAzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Man kan ju undra om eländet är redo att dra hem OM han nu skulle få dessa "saknande organ" inskyfflade, nä skulle inte tro det.

Uppenbarligen så försvann dessa organ spårlöst i samband med att han klev över den svenska gränsen. Nej då skulle han beklaga sig och hitta på något nytt, typ låtsas vara blind eller nåt.
Citera
2017-05-18, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Ändå lever nästan 40 miljoner människor där just nu.
Och hur är det med de 10-tal länder som asylsökarna passerar för att ta sig till just Sverige. Är de också omöjliga att leva i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in