2017-05-18, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kulprit
Nej det har jag också undrat över, kan det vara hans två polare som skjutsat henne dit månne?
det kommer svar på alla spekulationer när dom är färdig, det har ju inte gått lång tid ännu, wait and see
Citera
2017-05-18, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulprit
Jag undrar om det ändå inte är så att han ej dödat henne men att hon dog med honom och att det är det han menar med att allt blev ännu värre ionm att han impulsivt gömde henne istället för att ring 112 när det hände!

Men sluta dröm! Detta är ettt solklart fall
Citera
2017-05-18, 00:14
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Vad jag förstått så åkte föräldrarna till Billiys hus på söndagsmorgonen (Tova dök ju inte upp i simhallen). De slog sönder ett fönster för att ta sig in. De hittade inte Tova, så de åkte senare till ett annat hus som Billy brukar bo i. Han sa då att han hade ingen aning om var hon var. Hon hade varit hos honom, men tagit svarttaxi på kvällen till festen.

Senare under dagen skickade han sms till Tovas pappa och krävde ersättning för det kraschade fönstret.

Exakt men tidsmässigt vad tror du vi pratar om? Tänkte att mamman hade vaknat tidigt söndag morgon och inte hittat Tova i hennes säng. De kontaktar kanske festkommittén och de berättar att Tova aldrig dykt upp. Det verkar ju som att pappan reagerat ganska snabbt med att åka till Gården som Billy vanligtvis uppehåller sig i. Nu var han inte där utan tar sig till en annat hus där en anhörig till Billy bor.

Kan vi gissa att detta vore vid 09-12:00? Och att de hittar Billy strax efter lunchtid. Snapchatten skickades väl på eftermiddagen och strax därefter så får Billys kompisar kontakt med
Billy som begär att de hämtar honom för att åka hem till gården där han bor.
Citera
2017-05-18, 00:22
Medlem
Deagle66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Tyvärr inte just nu vad jag vet.

Tackar för svar.

Vi får vänta då, men den kommer nog ut snart
Citera
2017-05-18, 00:24
Avslutad
Stämmer det att BF bett Tovas pappa om ersättning för en krossad ruta så är han definitivt skyldig.
Citera
2017-05-18, 00:30
Medlem
Kan vi bara sluta dra upp svarttaxi?? GM sa att hon tog taxi sen har nån här på Fb bara tagit upp eventuellt svarttaxi sen har alla tagit efter de. Alltså finns det inga som helst bevis på att GM nämnt något om svarttaxi.
Citera
2017-05-18, 00:33
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sundsvallare
Kan vi bara sluta dra upp svarttaxi?? GM sa att hon tog taxi sen har nån här på Fb bara tagit upp eventuellt svarttaxi sen har alla tagit efter de. Alltså finns det inga som helst bevis på att GM nämnt något om svarttaxi.
Jo, det var det han hade sagt till pappan enligt helahalsingland.se
Citera
2017-05-18, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Jo, det var det han hade sagt till pappan enligt helahalsingland.se

Då har jag missat det, endast följt de "större" tidningarna, My bad.
Citera
2017-05-18, 00:37
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Stämmer det att BF bett Tovas pappa om ersättning för en krossad ruta så är han definitivt skyldig.

Nu är jag iofs rätt övertygad om att han är skyldig. Men hur resonerar du där egentligen? Hade väl varit ännu märkligare om han inte begärt ersättning, att hålla sig undan och låtsas som inget hade hänt.
Citera
2017-05-18, 00:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Nu är jag iofs rätt övertygad om att han är skyldig. Men hur resonerar du där egentligen? Hade väl varit ännu märkligare om han inte begärt ersättning, att hålla sig undan och låtsas som inget hade hänt.
Jag tänker att om hans flickvän är försvunnen så har han viktigare saker att tänka på än rutan, och han skulle ha skämts för att besvära den oroliga pappan med sånt.
Citera
2017-05-18, 00:41
Bannlyst
Citat:
Jag tänker att om hans flickvän är försvunnen så har han viktigare saker att tänka på än rutan, och han skulle ha skämts för att besvära den oroliga pappan med sånt.
Men om deras förhållande (pappan och Billy) var tokdålig, varför skulle han skämmas då?
Citera
2017-05-18, 00:43
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Ja. Hans Ex är fösvunnen och hon var senast hos honom så skriver han att han ska ha pengar för någon gammal jävla fönsterruta. Känns som att man hade spikat igen fönstret med lämpligt material för att sedan åka och leta efter flickan. Men nu vet vi inte om han fortfarande flöddrade på med piller även söndag kväll. Han hade ju köpt på sig en hel del enligt en anhörig i intervju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in