2017-05-17, 19:51
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Sällan man gör bröstförstoringar på spädbarn.
Men i vissa fall tror jag det handlar om att det svider att alla tjejer inte tycker man är guds gåva. Se bara hur vissa reagerar när man berättar att man tänder på utländska män. Hur vågar man, inte avguda den svenske mannen med sin förhud.

Skära i en frisk kuk är ju islam i ett nötskal: grymt och helt meningslöst. Knappast att man är avundsjuk på en omskuren. Det är som att man skulle vara avundsjuk på någon med amputerade lillfingrar eller flera utdragna tänder.
Citera
2017-05-17, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Skära i en frisk kuk är ju islam i ett nötskal: grymt och helt meningslöst. Knappast att man är avundsjuk på en omskuren. Det är som att man skulle vara avundsjuk på någon med amputerade lillfingrar eller flera utdragna tänder.

Tror knappast du kan tala för alla män.
Skillnaden mellan en omskuren kuk och utdragna tänder är att vissa tjejer tydligen tänder på omskurna kukar, aldrig hört någon som tänder på utdragna tänder.
Citera
2017-05-17, 20:27
Medlem
handtralalas avatar
Citat:

Och hela det kristna USA i ett nötskal? Så vad är din poäng? Tydligt att du provoceras av detta iaf, och att kvinnor ofta uppskattar omskurna kukar.
Citera
2017-05-17, 20:29
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Och hela det kristna USA i ett nötskal? Så vad är din poäng? Tydligt att du provoceras av detta iaf, och att kvinnor ofta uppskattar omskurna kukar.

Jag känner inte en enda kvinna som tycker att omskuret är snyggt.

Dock är det sant att jag provoceras av att idioter får lov att stympa barn.
Citera
2017-05-17, 20:38
Bannlyst
Citat:
Tror knappast du kan tala för alla män.
Skillnaden mellan en omskuren kuk och utdragna tänder är att vissa tjejer tydligen tänder på omskurna kukar, aldrig hört någon som tänder på utdragna tänder.
Tänder ej på utdragna tänder men tänder på att tända en brasa

OnT, tror inte att han utgav sig för det heller. Och det jag fetade: det har bara relevans om det fanns en ej galen anledning att stympa sig för att ens tjej tänder på en stympad penis. Att stympa sin penis för att ens tjej skulle tända (mer, eller alls) på den när den är stympad, skulle vara synnerligen korkat.

Och dessutom, om det sedan tar slut och så blir killen tillsammans med en tjej som tänder (mer, eller alls) på en intakt penis. Vad ska han då göra?! Dumpa henne, eller börja dejta enbart tokiga empo-typer eller?

I vårt land har vi alldeles för många tjejer med en ålder på ca 30+ vars åsikter gör att man så smått undrar om det är vettigt att de ens innehar rösträtt, (kanske borde det vara så att man måste ha fyllt 40, 45 eller t o m 50 innan man får rösta. Men det är en annan tråd).

OT: om en tjej opererar sin muff eller lökar för att hennes kille tänder på det, så anser jag det vara en precis lika korkad anledning. Men då är det iaf inget spädbarn det handlar om, och där hennes föräldrar påtvingat henne en stympning av hennes eget könsorgan, så som det är vid stympning av pojkar när de är spädbarn.
Senast redigerad av phare555 2017-05-17 kl. 20:45.
Citera
2017-05-17, 20:45
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Jag känner inte en enda kvinna som tycker att omskuret är snyggt.

Dock är det sant att jag provoceras av att idioter får lov att stympa barn.

Och jag känner massor, så vem har rätt? Kan dock hålla med om att omskärelse på barn är onödigt och bara borde vara tillåtet om det är medicinskt motiverat, men jag pratar om vuxna människors sexualitet (vilket också TS gör), så varför du tänker på barn och sex i samma andetag ska du kanske fundera på?
Citera
2017-05-17, 20:48
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Och jag känner massor, så vem har rätt? Kan dock hålla med om att omskärelse på barn är onödigt och bara borde vara tillåtet om det är medicinskt motiverat, men jag pratar om vuxna människors sexualitet (vilket också TS gör), så varför du tänker på barn och sex i samma andetag ska du kanske fundera på?

Muslimer och judar omskär småpojkar. Det gör också felinformerade föräldrar i USA och Kanada oavsett om de är religiösa eller inte. Småpojkar kan inte välja bort att omskära sig.
Citera
2017-05-17, 21:03
Medlem
StigAllans avatar
Att de stympade folken fortsätter att försöka övertyga friska män om att det är en fördel med att klippa förhuden på småbarn är lika idiotiskt som det låter!
Stackars djävlar utan förhud!
Det är lika idiotiskt med förhudsamputering som med halal, kosher och de semitiska villfarelserna!
Ta och återvänd till jordens rövhål så vi andra slipper er!
Bonnierfamiljen kan starta hemvändandet!
Citera
2017-05-17, 21:05
Medlem
handtralalas avatar
Citat:

Muslimer och judar omskär småpojkar. Det gör också felinformerade föräldrar i USA och Kanada oavsett om de är religiösa eller inte. Småpojkar kan inte välja bort att omskära sig.

Ja, och där är vi eniga, men trådstarten handlar ju inte om barn utan vuxna män.
Citera
2017-05-17, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phare555

Och sedan kan man ju undra så smått hur många stympade killar som använder kondom, med tanke på att de först har ca 40-50 % (min bedömning) känselbortfall och sedan så ska en kondom på och ta bort än mer känsel Blir mkt större risk för könssjukdomar för den gruppen.

Är det månne därför alla tokempos omskurna (hennes egna ord) killar ej använder kondom, utan istället kör med det s.k. finska rycket (hennes egna ord) när de knullar henne?

Har bara mina egna erfarenheter att dela med mig. Har generellt inte varit några problem att få dessa stympade killar att använda kondom- och få de att komma.
Citera
2017-05-17, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ja, och där är vi eniga, men trådstarten handlar ju inte om barn utan vuxna män.
Fortfarande ett stort känselbortfall, och idiotiskt att låta sig påverkas av vad ens partner tycker om ens könsorgans sexighet (helt oavsett om man har kuk eller fitta).

Går man emot vetenskap och logik, så kan man börja hävda precis vad som helst.
Citera
2017-05-17, 21:21
Bannlyst
Citat:
Har bara mina egna erfarenheter att dela med mig. Har generellt inte varit några problem att få dessa stympade killar att använda kondom- och få de att komma.
Ok, då är det så i just ditt liv, men jag tror inte att det är så rent generellt eftersom det som sagt blir ÄN MER känselbortfall om penis är stympad. På med en kondom ovanpå detta faktumet, och det är inte svårt att sätta sig in i vad resultatet blir av det.

Sedan ska man som sagt inte glömma att problemen är större eller mkt större när den stympade mannen är äldre än den/de killar som du har haft sex med. (om det inte är så att du har haft sex med gubbar, vill säga. Men även om så skulle vara fallet så är det en sak hur det är för dig, och en annan sak hur min åsikt är vad gäller hur det är rent generellt. F.ö. hänger jag väldigt bra med i olika debatter och ämnen).
Senast redigerad av phare555 2017-05-17 kl. 21:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in