Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-17, 19:24
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rippedfuel
Fup-12 länkade minfil länkar om dom påstådda gärningsmännen. Det är dom jag vill ha
Jag frågade om cirka-tid till FUP-nedsläpp och du får räkna med 6 månader. Minst.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Låg hon där??? Det är ju bara vägen ner från huset och plask i sjön...bra gömställe
tyder på rejält med droganvändning
Citera
Medlem
qztars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
SVT
Han har varit ensam enligt åklagaren.

Pratade inte om mordet i sig, utan vittnesuppgifter från tidigare klockslag.
Vännerna som släpptes idag kanske inte visste om mordet (så de sagt iaf), och kanske umgicks med sin kompis helt enkelt?
Citera
2017-05-17, 19:25
Medlem
Dricksglas55s avatar
Mycket ovanligt att ingen kompis eller släkt till MGM uttalar sig i media eller här på FB om vilken underbar och snäll kille MGM var, och att han aldrig skulle kunna tänkas misstänkas för mord.
Citera
2017-05-17, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dricksglas55
Det är jag medveten om. Men nu snackar jag om ett vittne som iakttagit tre personer komma ur skogen på söndagsmorgonen. Cruisingen var på lördagen.
DET har det inte stått nånstans. Och jag har följt fallet noga. Kan du länka?
Citera
2017-05-17, 19:27
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Det är jag medveten om. Men nu snackar jag om ett vittne som iakttagit tre personer komma ur skogen på söndagsmorgonen. Cruisingen var på lördagen.
Söndagskvällen ska det ha varit enligt de uppgifter jag sett i media.
Billy hade nog dragit redan på morgonen till sin andra lya som pappan hittade honom i.
Citera
2017-05-17, 19:28
Medlem
Citat:
Mycket ovanligt att ingen kompis eller släkt till MGM uttalar sig i media eller här på FB om vilken underbar och snäll kille MGM var, och att han aldrig skulle kunna tänkas misstänkas för mord.

Inte alls konstigt. Han är inte dömd än.
Citera
2017-05-17, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
Hut hög du än är på marijuana så kan jag garantera dig att man minns om man mördat någon.

Isåfall om han vart redigt stupfull, blandat med benzo.

Exakt, låter mer som alkohol benzo.
Kan också garantera att oavsett mängd THC man får i sig så kommer man fortfarande komma ihåg vad man gör.

Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Sammanfattat så låter detta som ett klassiskt "stoner fall", där tre hasch-rökare har duckat upp det ordentligt. Varav en extra mycket som säker har blandat marijuana och hasch.

Skyller på filmens romantisering av drogen.

Hoppas du på riktigt skämtar nu..
Annars borde du läsa på lite innan du yttrar dig
Citera
2017-05-17, 19:29
Medlem
Skit i båtturen och skogsturen..
Billy och Tova lämnas själva på gården när de andra åker på crusing. Bråk uppstår sent på kvällen/natten.. Billy går steget längre denna gång i misshandeln och stryper henne i vrede/svartsjuka..... han släpar henne till sjön i nånting och säger till T's föräldrar när de frågar efter henne, att hon tog en taxi därifrån..givetvis fattar de direkt misstankar mot honom pga tidigare händelser och att det är osannolikt att Tova skulle försvinna självmant..polisen blir informerade och anhåller honom och de andra 2 som varit där enligt vittnen.
Klantig kille.. är ju som upplagt för att bli avslöjad.. taxibolag kan kollas upp.. mobilpejling.. och dessutom dumpa så nära sitt eget hem.....

Nåt sånt lär de väl ha varit iaf.....?
Citera
2017-05-17, 19:29
Medlem
Dricksglas55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
DET har det inte stått nånstans. Och jag har följt fallet noga. Kan du länka?
Det stod i nån tidningsblaska. Kommer inte ihåg vilken, och har annat för mig än att leta reda på det åt dig nu tyvärr. Har du följt tråden från sida ett som jag har gjort så borde du veta det. Annars kan säkert nån annan här inne styrka det åt mig.
Citera
2017-05-17, 19:30
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Låg hon där??? Det är ju bara vägen ner från huset och plask i sjön...bra gömställe
Han hade väl lite bråttom kanske...
Enligt Expressen var det där dykarna sökte och gjorde fyndet.
Länk till bild och vägen går hela vägen ut på udden. https://x.cdn-expressen.se/images/23/8e/238eff2abfa641ff82f32b92ec27d271/16x9/680.jpg
Citera
2017-05-17, 19:30
Medlem
Hon saknade honom .Ville dit och återförenas .Men han slog ihjäl henne...Han ringde några vänner som han vädj ade om hjälp med kroppen...Och dom ville ställa upp.F ö oskyldiga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in