Citat:
Ursprungligen postat av
Baphometboy
Ute efter?
Tycker bara det är konstigt att du som påstår dig ha läst FUP behöver spekulera.
Men fabulera på du, nu när det är bekräftat att du gör just det.
Jag har inte påstått att jag läst FUP,jag har skrivit att det är mycket sekretess.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lova33
Jag förstår inte hur det ens kan bli en diskussion om detta.
De var 5 och 7 år, FEM och SJU!
Ni som ens behöver fundera kring sannolikheten att de kan ha gjort detta, hur resonerar ni? Hur tänker ni att det rent praktiskt skulle gått till för så små barn att först strypa någon (med en pinne!! Bara det är störtlöjligt), att därefter komma fram till att de måste gömma kroppen, sedan lyckas baxa kroppen till "gömstället" för att få det att se ut som en drunkningsolycka och som grädde på moset lyckas manipulera vuxna människor/förhörsledare/poliser i 2 månader!?
Seriöst: hur i helvete tänker ni??!
Vill ni framstå som fullblodsidioter eller vad är grejen?? Är ni höga??
Jag blir vansinnigt provocerad och väldigt fascinerad på en och samma gång. O:
Föräldrarna trodde att deras barn FEM och SJU var skyldiga,så varför skulle inte allmänheten kunna tro det? Offret var 4,FYRA!
Ang pinnen,flyttande av kropp,döljande av dödsorsak,så är det spekulationer hit och dit. Ingen vet med säkerhet hur/var Kevin dog.
Har dom verkligen manipulerat utredarna? Är det inte utredarna som isåfall manipulerat alla?
Om du blir så vansinnigt provocerad av detta,varför agerade du inte då för 20år den?
Du kunde hjälpa familjen då,advokat,starta namnlistor,ja vad som helst. Om det nu stör dig så förbannat att folk tror och spekulerar.