Citat:
Ursprungligen postat av
knallrosasmurf
Benso i stor mängd kan folk bli väldigt konstiga av också. Jag såg en som tagit en stor mängd benso en gång som blev jävligt arg pga nån skit sak som en gjorde. Han var helt svart i ögonen av en liten grej bara. Och hade inget minne av det efteråt. Det var helt blankt under väldigt lång tid tydligen.
Det där är ett väldigt troligt scenario. Tror dock inte att dom varit med och dumpat kroppen då dom har släppt dom nu.
Exakt, ja va påväg att råna en person en gång men fick stryk innan ja kom ut ur huset av polaren. VIlket jag är jävligt tacksam över. Va första gången ja tog benz + alkohol. Hade aldrig försökt med en sån sak nykter. Men bra att man har schysta polare som stoppa en innan.
Tror nog GM lurat dom till o va med att antingen "leta" efter henne eller att dom åkte ut på sjön för att stasha sitt "knark". Men låter fortfarande konstigt.. för man borde sett att de va ett lik i om han tex la henne i en soppsäck.
Det jag inte får ihop är va dom 3 gjorde tillsammans ute på sjön...
och borde inte ett lik lukta ganska mycket bara efter ett litet tag?
En anna sak kan ju va om GM sagt till polarna att han börjat bråka med henne o att hon försökte "simma över sjön" för att fly från honom. För att sedan säga att hon bara försvann. Och bett om hjälp för att "leta" efter henne