Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-17, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazeeboy
Intervju med mannen som såg båten med de tre misstänkta:

http://www.tv2.no/nyheter/9132538/
Det sk vittnets sista ord i intervjun låter lite märkligt...En söt nittonårig flicka som man bara ska smeka så skört och vackert. Snälla inga påhopp jag är ny 😘
Citera
2017-05-17, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det är ju bara intetsägande om man inte tror sig veta vad som hänt. Vet man vad som hänt blir inlägget däremot bisarrt. De måste ju verkligen räkna med att komma undan och han tänkte kanske att inlägget skulle stödja teorin om att de är oskyldiga IFALL de åkte fast? Vilket är helt åt helvete felresonerat,då han skriver "lite sjuk helg", polisen lär ju pressa livet ur honom för att få fram vad det där "lite sjuka" var....
Ingen aning vad de kan skylla "det sjuka" på. Bjärven? Kinesisk maffia?
Jag räknar kallt med att de pressar livet ur dem och skulle tro att de knappt börjat ännu. Det kanske blir först idag som de fyller bordet i förhörsrummet med alla foton och utskrifter och utan lugn kvalitetssömn sedan förra veckan så bör det tippa åtminstone en av dem över kanten.
Citera
2017-05-17, 09:33
Medlem
PeterNosters avatar
När pappan frågar BF efter Tova säger han:

Citat:
– Han sa att Tova hade varit på gården, men att hon hade tagit taxi därifrån med någon, tidigt på kvällen,

Notera "med någon". Det kan ju vara "någon" som beställt taxin. I början av tråden står något om en kompis till Tova från Stockholm. Är det spåret kollat?
Man bör lyssna på alla parter innan man dömer
Citera
2017-05-17, 09:34
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rani646
Det sk vittnets sista ord i intervjun låter lite märkligt...En söt nittonårig flicka som man bara ska smeka så skört och vackert. Snälla inga påhopp jag är ny 😘

Ja det har du rätt i...

http://www.tv2.no/nyheter/9132538/

Lite konstigt uttryck.
En 19:årig flicka som man bara ska smeka så skört och vackert....
Citera
2017-05-17, 09:36
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekenfan
Känns fan som om det är helt fel killar om han laddar upp nåt sånt dagen...

Varför skulle det vara fel? Om man är skyldig så vill man ju till att allting ska se ut som vanligt. Man skriver ju inte: Jag är alldeles slut för jag dumpade Tovas kropp i vattnet och sedan dränkte mina sorger i hembränt.

Nej, man skriver något om att helgen varit toppen och att i morgon är det en ny arbetsdag igen.

Följde en australiensk fotomodell på Instagram när hennes blivande mycket kända man blev påkommen på bild med att strulat med andra brudar. Vad gjorde hon då! Jo, lade ut bilder på honom och skrev att det finns ingen finare, att hon äntligen träffat en man som bara bryr sig om henne och skrev sedan mycket om deras kommande bröllop.

Ytan är viktig...
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2017-05-17 kl. 09:40.
Citera
2017-05-17, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kulprit
Undrar när Silbersky kommer som försvarare, han kan knappast missa denna chans i strålkastarljuset.

finns väl andra advokater som älskar strålkastare på dom.......vad bygger du ditt inlägg på
Citera
2017-05-17, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rani646

Ja, herregud. Vad fan är detta?
Citera
2017-05-17, 09:42
Medlem
Browndawgs avatar
Åklagaren säger sig ha en ganska bra bild på vad som hänt Tova. Och kommer troligen att redan idag ta beslut om häktningsframställan. Fast att det är deadline först imorgon.

Finns att läsa här: http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article24858533.ab
Citera
2017-05-17, 09:46
Medlem
Taxin kan man nog avskriva direkt, då allt sånt kollas så fort det ens är på tal om det, går att kolla sånt där ang bokningar eller dylikt. Samt vilken chaufför och hur många som åkte med eller så.
Citera
2017-05-17, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Åklagaren säger sig ha en ganska bra bild på vad som hänt Tova. Och kommer troligen att redan idag ta beslut om häktningsframställan. Fast att det är deadline först imorgon.

Finns att läsa här: http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article24858533.ab

Dom är redan tvärhäktade------------------
Citera
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Jaaa, faktiskt, fast jag vill inte tro saker men så brukar man väl inte
säga..??

Men han kanske har det sättet att uttrycka sig vanligtvis
Citera
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Nu har varje jävla större nyhetstidning samt Polisen laddat ner bilden på hans post jag lade upp. (Polisen 3 gånger).

Flashback at your service

Är det idag eller imorgon häktningsframställan ska vara inne på dessa tre misstänkta?

Det var en populär nedladdning tydligen. Bland nedladdarna förutom pressen:
Riksdagen
Tullverket
Försvarstaben
Rikspolisstyrelsen
Bolagsverket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem