Känns inte direkt som normalt betende att man är ute och kör båt den tidpunkten i Lördags då det även var en ovanligt kall natt för Maj månad.
Bevis lär finnas lite överallt tror jag, kommer nog gå binda gärningsmännen.
Kan ju haft tid att rengöra båten. Polisen var väl där efter midnatt?
Menade Norrlands inland i kulturell, inte geografisk, mening. Epatraktorer, taskig kvinnosyn... Ja du ser själv på de påstått misstänktas FB-profiler.
Bara för att några få personer från dessa trakter beter sig illa, så stämplar du alla människor som bor i Norrlands inland utifrån det? Det var ju moget av dig.
Långt ifrån alla i Norrlands inland beter sig på ett sätt som ens är i närheten av volvoraggare och allsköns pundare. Den absoluta majoriteten är vanligt folk vars kvinnosyn inte skiljer sig det minsta från människor som valt att bo i storstäderna, det vet du likväl som jag. Guilt by association grundat på den plats folk valt att leva på - det är nog bland det mest förkastliga som dykt upp i den här tråden.
Hon ska ju ha pratat med en väninna över telefon ganska sent på måndagskvällen. Detta förbryllar mig. Kan det stämma verkligen? Då fattar jag inte det med båten.
Det var på lördagkvällen hon pratade med väninnan i telefon!
Tack äntligen!! Kan någon journalist fråga ifall Polisen tagit in någon båt för teknisk undersökning?! Någon journalist måste väl läsa här. Fråga om männen haft tillgång till båt och ifall Polisen har tagit in någon båt för undersökning i fallet.
Jag har funderat på det också.
Kommer uppgifterna från vännen Tova talade med i telefonen på lördagskvällen?
I övrigt är det ju bara killen som sett tre mörkklädda i båt på lördagen, som kan vara vem som helst, och vittnet som sett tre komma ut ur skogen på söndagskvällen.
Om detta skulle visa sig vara relevanta uppgifter, vet vi ju inte ens om det rör sig om samma personer som varit på gården under lördagen och möjligen söndagskvällen
Gissningsvis har det pejlats telefoner och liknande i området så polisen har en uppfattning om vilka som varit i området under vissa specifika tider.
Känns inte direkt som normalt betende att man är ute och kör båt den tidpunkten i Lördags då det även var en ovanligt kall natt för Maj månad.
Bevis lär finnas lite överallt tror jag, kommer nog gå binda gärningsmännen.
Båten sågs INTE på natten. Vittnen såg tre män i en båt på lördag eftermiddag Efter det pratade Tova i telefon med en vän. (Sent lördag kväll). Alltså transporterades ingen kropp i båten då.