2017-03-29, 09:20
Medlem
ArneWoxlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinaj
Rättegången har inte varit ännu. Dock fattar jag inte hur dom kan sätta honom på ica för att jobba innan. Äckligt

Håller helt med, riktigt ansvarslöst av ICA Supermarket Sveg att låta honom jobba!
Citera
2017-04-12, 20:11
Medlem
Har åtal väckts? Nån som vet?
Citera
2017-04-16, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Har åtal väckts? Nån som vet?
Någon som vet om detta avskum får nå straff eller?
Man borde bojkotta Ica Sveg när dom har mördare anställd
Citera
2017-04-17, 11:08
Medlem
Han är inte dömd. Han är inte frihetsberövad. Vi vet inte vad som hänt. Leka pöbel och bojkotta Ica verkar onekligen dumt
Citera
2017-04-17, 11:18
Medlem
Den här grabben på ica har varit med å misshandlat en grabb så svårt så skallen blev spräckt å fick ligga på sjukhuset flera veckor...
Om ingen hade stoppat honom då hade han slagit ihjäl honom oxå....
Detta har ja hört från en stensäker källa
Citera
2017-04-17, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldvag
Han är inte dömd. Han är inte frihetsberövad. Vi vet inte vad som hänt. Leka pöbel och bojkotta Ica verkar onekligen dumt
När kommer domen?
Man kan ju inte döda någon utan straff helt?
Citera
2017-04-17, 11:36
Medlem
ArneWoxlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldvag

Exakt, vi vet inte vad som hänt men det vi vet är att en kille blev dödad i samband med ett bråk. Det borde räcka för att ICA Supermarket Sveg ska vara lite försiktiga med vad dom har för personal. Sen tänker jag på den döde killens familj som tvingas se honom när de ska handla.
Citera
2017-04-17, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArneWoxlin
Exakt, vi vet inte vad som hänt men det vi vet är att en kille blev dödad i samband med ett bråk. Det borde räcka för att ICA Supermarket Sveg ska vara lite försiktiga med vad dom har för personal. Sen tänker jag på den döde killens familj som tvingas se honom när de ska handla.
Ja usch man mår illa av å se han där inne på Ica 😠
Citera
2017-04-20, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kestr
Ja usch man mår illa av å se han där inne på Ica 😠

Ja jag fick dåliga vibbar av honom redan tidigare och ville inte gärna gå till den kassa där han satt. Då kan ni ju tänka er nu..... och jag har överhuvudtaget ingen anknytning till BO..... tycker bara det är osmakligt och obehagligt att handla av nån som man vet har tagit livet av en annan människa.
Citera
2017-05-04, 20:28
Medlem
Nu är då Erlingsson ändå tystare än före mordet å ändå mindre servicemänniska!!
Nä bort med han å in med nytt trevligt folk
Citera
2017-05-05, 11:39
Medlem
Champagneoclocks avatar
Då den misstänkte är släppt kan det luta åt att åklag gör bedömningen att det är nödvärn.
Kan inte se något annat
Citera
2017-05-16, 09:51
Medlem
Så nu är det fritt fram att döda en annan människa och sen hävda "nödvärn"?!

En människa blev bragt om livet och ingen blir ställd inför rätta?! Helt jävla sjukt!!!!

http://www.tidningenharjedalen.se/blaljus/forundersokning-om-misstankt-drap-i-sveg-laggs-ned
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in