2017-04-13, 14:22
Medlem
Stick idag, och nu har jag legat on i 2v. Ingen AI än.
Humöret/livsglädjen har gått upp lite överlag, kan få lite extra svettningar då och då och upplever temperamentet att vara snäppet vassare.
Senaste träningspassen har gått väldigt bra med bra fokus och tryck, orken är dock inte riktigt med än.

Sovit dåligt senaste 2 nätterna även fast jag varit trött som ett as så har jag ej kunnat somna.
Har blivit minst 4-5h de nätterna iaf.
Sömnen är jag nog mest påverkad av då den pendlar mellan 2-5 på skalan under en v period.

Morgonvikt : 103.5kg
Mående/humör : 3/5
Sömn : 2/5
Libido : 3/5
Kost : har varierat lite men inte under 3k kcal.

mvh, 100%
Citera
2017-04-16, 14:56
Medlem
Tränade sist i torsdags och gymmet öppnar på fucking onsdag igen! detta är långt ifrån ok, speciellt nu.
Väntar på svar om en ny lya och ska kolla på en annan lgh nästa vecka och hoppas på snabbt och smidigt byte så jag slipper den hålan till gym och kan teckna på ett lite mer seriösare ställe..

Fått fetare hy samt hår och svettas en hel del mer än innan, luktar ta mig fan som en tonåring också
Kuken står som en björk på morgonen och humöret är mkt bättre än innan trots min rätt dåliga/oregelbundna sömn det senaste.

Vad jag läst så brukar detta med sömnen rätta till sig efter ett tag, någon som vet ungefär när?

mvh, 100%
Citera
2017-04-17, 12:24
Medlem
Dricker du pwo sent på dagen? Är du allmänt nervös? Tänker du för mycket?
Citera
2017-04-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliSko
Dricker du pwo sent på dagen? Är du allmänt nervös? Tänker du för mycket?
Nej, dricker pwo senast 16:00.
Inget problem med nervositet men det blir att man tänker/grubblar en hel del det senaste.

Inget aas relaterat dock, tagit mig ur ett blandmissbruk där jag förlorade exakt allt jag hade med en hel del "kontakt" med myndigheter fortfarande.

Tänker mest på att jag pendlar en del mellan bra och dålig sömn nu efter att jag gick ON.

Funderar på att ta ett snack med läkaren om melatonin, nån erfarenhet där?

Mvh, 100%
Citera
2017-04-21, 00:11
Medlem
Liten uppdatering.

3v on idag!
Träffade en nerv när jag satte i höger axel vilket var en ny erfarenhet..

Varit svajigt med träningen de senaste 5 dagarna pga problem med bostad men nu är det löst med ny lya, ny stad och äntligen nytt gym!

Kände mig lite som en grottmänniska på gymmet då det bara var jag som verkade vara där för att träna.
Folk stod och glodde och verkade allmänt tappade.

Blir bättre uppdateringar när jag fått ordning på lyan.
Citera
2017-05-11, 21:38
Medlem
Har inte funnits så mycket att uppdatera då man gått och väntat på att Testot ska börja kicka.
Och det är i full gång, fortfarande 250mg/ew med stick på 1/2 ml Måndag och Torsdag.

Blivit en hel del fina ökningar både i fysiken och styrkan och är faktiskt positivt överraskad av denna dos so far, och mkt mer kommer det att bli nu när tåget börjat gå!
Reppar snart mitt ruttna 1rm (102,5kg) i bänk 5x5 tex.
Tränar absolut inte bara för styrka men tänkte börja uppdatera med hur min styrka är i Bänk, Böj och Mark, kör 5x5 där.

6v ON idag, fortfarande ingen AI, börjar dock känna mig rätt blöt så kör igång med arimidex nästa vecka.
Även gjort en del ändringar i upplägget, det blir Dianabol vilket blir en helt ny substans att prova på.
Dosering på den blir 20mg morgon, 20mg kväll = 40mg ED, planerad blast blir 50 dagar om inget annat knasar ur.

Kost.
Även kosten har fått en uppdatering, fyller på ibland efter behov men grunden ser ut såhär :
2672 kcal
P 222g
K 183g
F 111g
Vikter ligger på 107kg.

Första tanken var att börja adexen samtidigt som jag hoppar på dbollarna nästa vecka men blir lite svårt att avskilja vilket piller som ger vilka biverkningar då kanske, några tips?

mvh.
Senast redigerad av 100procenthalvbra 2017-05-11 kl. 21:41.
Citera
2017-05-12, 10:38
Medlem
Kör bara på testot än så länge spara bollarna till nästa kur då du vill kicka igång (istället för att vänta 4-6v till att testot kickar igång). Arimidexen kan du nog börja på
Citera
2017-05-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliSko
Kör bara på testot än så länge spara bollarna till nästa kur då du vill kicka igång (istället för att vänta 4-6v till att testot kickar igång). Arimidexen kan du nog börja på
Det kommer bli dboll kompis.
Ser hela denna kuren som ett rent experiment och som mitt liv ser ut just nu så finns det mkt tid att lägga på kost, träning, aas och vila.. det är typ det ända jag gör just nu.

Har ganska stora mål tills nästa sommar och då gäller det att ligga i.
Citera
2017-05-14, 20:44
Medlem
40mg dbol ed kommer ge bra tryck! Håll koll på blodtrycket
Citera
2017-05-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smacharen
40mg dbol ed kommer ge bra tryck! Håll koll på blodtrycket
Tjena! ja jag hoppas på det!
Som det är nu så är det rätt smärtsamma pump man får på gymmet redan, men vill åt den där dödsmaskin-känslan på gymmet man får av lite orala.
--
Fått en hel del kommentarer om att man växt, känns väldigt kul då jag går in för det rätt hårt nu.
Iom. att självförtoendet fått sig en bump uppåt så kan man nästan ge sig själv lite cred för vad man lyckats åstadkomma med.
Är fortfarande rätt pluffsig så ingen fysik att skryta om dock men storleken börjar komma.
Mående/humör : 4/5
Bra humör och är mycket mer social och framåt, känner mig väldigt trygg i mig själv.
Svettas igenom t-shirt och ibland tröja helt utan aktivitet, lite jobbigt ibland.

Sömn : 4/5
Allt har stabiliserat sig väldigt bra gällande sömnen.

Libido : 3/5
Allt fungerar bra.
Knappt lagt nån tanke på att skaffa något sliddjur dock, jag runkar och lägger den tiden på annat.

Kost :
Ska ligga såhär i ~3 veckor till och se vad som sker med vikten nu med orala och adex med i leken fr.om nästa vecka.
2672 kcal
P 222g
K 183g
F 111g

5x5
Fick till 100kg i bänken 5x5 i fredags, känns som att jag springer emot mina mål. älskar det.

mvh.
Senast redigerad av 100procenthalvbra 2017-05-14 kl. 23:44.
Citera
2017-05-15, 08:34
Medlem
Dbol pumpen är löjligt kan jag lova kan bli lite störigt när man försöker diska å damsuga hemma å har sån pump i ländryggen att man får göra det i omgångar redan på 30mg ed får jag det problemet
Citera
2017-05-16, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smacharen
Dbol pumpen är löjligt kan jag lova kan bli lite störigt när man försöker diska å damsuga hemma å har sån pump i ländryggen att man får göra det i omgångar redan på 30mg ed får jag det problemet
Haha, härligt!
Kommer ihåg hur det var på oxarna, hade ett slitigt jobb då och helvete vilket gött tryck man hade!!
Får se hur jag reagerar på detta, blir spännande.

Fick hem dbollarna från Max idag och hoppade på dem direkt, är väldigt nöjd med hans testo från samma märke så jag litar blint på att kvallen kommer att vara prima.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in