Har inte funnits så mycket att uppdatera då man gått och väntat på att Testot ska börja kicka.
Och det är i full gång, fortfarande 250mg/ew med stick på 1/2 ml Måndag och Torsdag.
Blivit en hel del fina ökningar både i fysiken och styrkan och är faktiskt positivt överraskad av denna dos so far, och mkt mer kommer det att bli nu när tåget börjat gå!
Reppar snart mitt ruttna 1rm (102,5kg) i bänk 5x5 tex.
Tränar absolut inte bara för styrka men tänkte börja uppdatera med hur min styrka är i Bänk, Böj och Mark, kör 5x5 där.
6v ON idag, fortfarande ingen AI, börjar dock känna mig rätt blöt så kör igång med arimidex nästa vecka.
Även gjort en del ändringar i upplägget, det blir Dianabol vilket blir en helt ny substans att prova på.
Dosering på den blir 20mg morgon, 20mg kväll = 40mg ED, planerad blast blir 50 dagar om inget annat knasar ur.
Kost.
Även kosten har fått en uppdatering, fyller på ibland efter behov men grunden ser ut såhär :
2672 kcal
P 222g
K 183g
F 111g
Vikter ligger på 107kg.
Första tanken var att börja adexen samtidigt som jag hoppar på dbollarna nästa vecka men blir lite svårt att avskilja vilket piller som ger vilka biverkningar då kanske, några tips?
mvh.