Citat:
Ursprungligen postat av
WarWarren
Jag har länge undrat varför inte fler har positionerat sig sans-Trump, som McCain, Graham och hon från Maine, Collins. Jag tror att det är så enkelt att repsen finner sig i apspelet så länge de tror sig kunna fula igenom människofientlig lagstiftning. Det har blivit en republikansk folksport att hålla sig för näsan och fisa i hissen.
Nu låtsas du som att alla Republikaner är en homogen grupp. Men så är inte i fallet.
De flesta passar nog in på din beskrivning, men det finns bland annat 'Pure', det finns 'Maverics' och det finns 'Neocons'.
Förenklat:
Pure - Lyin' Ted. Han gör allt möjligt för att få den konservativa agendan och skulle absolut döda Kennedy om det ledde till att han utnämns till HD
Maveric - det bästa exempel är självklart Paul, men även McCain, Rubio och Graham.
Neocon - McCain, Rubio och Graham.
Men i vårt fall är det intressanta gruppen 'Neocon-Maveric' - McCain, Rubio och Graham. Och där brister din analys rejält. Det finns bokstavligen inte en chans att dessa herrar skulle 'cover up RussiaGate'.
Inte. En. Chans.
Och alla dessa herrar har god insyn in Senaten's utredning. De har troligen också källor i FBI/NSA...
Så hur förklarar du det? Jag skulle även gärna vilja höra
bernad_law's förklaring
P.S. Och just McCain har absolut ingenting att förlora. Han vann sin delstat 'easily'. Han sitter kvar till 2023. Då fyller han 80 år. Och... HAN HAAAAAAAAAAAATAR RYSSLAND. Och ännu mer hatar han... Mr. Putin
1+1=?