Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 20:32
Medlem
ParkLane66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Skulle nog vilja påstå att de flesta morden på kvinnor begås av pojkvänner/ex/makar vare sig ålder. Inte så udda alls.

De andra två har nog bara varit lite för mycket "bro's before hoes"
Enligt Leif GW så är 19 av 20 fall mördaren närstående
Citera
2017-05-15, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Kan det va någon droghändelse, typ överdos och att dom gömt kroppen? det mesta talar väl för mord alternativt att hon tagits ur landet?
kan även vara så att polisen, då de är inkompetenta, låtsas vara aktiva och något på spåren- själv är min teori att männen är inte alls skyldiga. detta är ett spel för gallerian.
Citera
2017-05-15, 20:33
Medlem
Citat:
Kan det va någon droghändelse, typ överdos och att dom gömt kroppen? det mesta talar väl för mord alternativt att hon tagits ur landet?

Och varför talar det mesta för att hon "tagits ur landet" menar du? i en roddbåt till Finland?
Citera
2017-05-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datapojken
Och varför talar det mesta för att hon "tagits ur landet" menar du? i en roddbåt till Finland?

Jag sa att det mesta talar för mord allternativt att hon tagits ur landet.
Citera
2017-05-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParkLane66
Enligt Leif GW så är 19 av 20 fall mördaren närstående

Leif GW är en fjant som också har fel i 19 av 20 fall. Det ända han gör är att munhuggas och bete sig elitiskt.
Citera
2017-05-15, 20:35
Medlem
Vagnsleres avatar
DET ÄR INTE FORSAMASTEN SOM STÅR PÅ STORBERGET OFÄRNE PÅ BILDEN
Forsamasten är 300+ meter, ägs av teracom och har en STOR byggnad under sig, inget som ens ser snarlikt ut som på bilden.
Dessutom befunnit mig i Trogsta hela dagen och det har inte funnits några helikoptrar i sikte här, sökningen pågår öst om min position.

På Jodel sägs det att grabbarna var flitiga användare av benzo och gräs.
Citera
2017-05-15, 20:36
Medlem
Citat:
Jag sa att det mesta talar för mord allternativt att hon tagits ur landet.

Och varför talar någonting över huvud taget för att hon tagits ur landet? från Hudiksvall... på riktigt?
Citera
Medlem
halvfestligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Tror ni det kan vara någon öststatsmaffia som kidnappat för trafficking?

Varför kan inte folk lära sig att söka och/eller läsa igenom tråden? Fan så tjatigt med korkade inlägg.

On topic: hoppas de burar in asen.
Citera
Medlem
ParkLane66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amuse69
Ibland borde skendräkning vara en tillåten förhörsmetod. Sitta och vänta på advokater istället för att berätta vad som hänt flickan är helt otroligt!
Jävla idiot du har inte en aning om vad pratar om. Jag har suttit anhållen för ett mycket grovt brott och utredningen friade mig helt. Med tortyr är det inte otroligt att jag erkänt fast jag var snövit.
Citera
2017-05-15, 20:37
Medlem
NurseJackies avatar
Ursäkta en svagsinnad, men vad är Jodel??
Citera
2017-05-15, 20:37
Medlem
HailToTheKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aiaaia
Hon säljer i en av annonsera en scarf. Kolla kommentarerna i den.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=939357819533943&substory_inde x=8&id=100003792005938

Anhöriga bör ej läsa. Har inget att göra med misstänkta gärningsmännen att göra.
Fyfan vilken vidrig jävel! Mådde illa när jag läste den
Citera
2017-05-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datapojken
Och varför talar någonting över huvud taget för att hon tagits ur landet? från Hudiksvall... på riktigt?

Nej ,det är ju inte troligt, konstigare saker har väl hänt dock ,man ska väl inte utesluta några spår i sådana här fall tycker jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in