Citat:
Ursprungligen postat av
nermal
Svampplockande kvinnan som blev "sexuellt attackerad" en halvtimme senare måste väl vara densamma som denna tråd handlar om:
https://www.flashback.org/t2744358
Ja, så är det nog.
Men jag tror inte att det har hänt något alls och att båda kvinnorna har falskanmält. Det är för mycket som är skumt med detta. Den "sexuellt attackerade" 50-åringen lämnar "allmängiltiga" signalement, medan den hemfridsbrottsutsatta lättklädda 40-åringen med sin läckra, likaledes lättklädda, 15-åriga dotter, lämnat ett mycket tydligt signalement:
Citat:
Nordafrikanskt utseende, mustasch, kort krulligt hår, men kal på huvudet. Ganska kort och tunn, med ett härjat ansikte. 20-40 år gammal och klädd i vit skjorta och ljusblå byxor. Mannen talade inte svenska.
Mitt fetade.
När talade han inte svenska? När han frågade gubben om vägen till Kalmar, samtididgt som han backade ut ur huset? Eller när han återkom på kvällen med två kumpaner och bankade på och ville bli insläppt? Hade han mindre respekt för "gubben" med de två kumpanerna vid sin sida?
Jag tycker det hur som helst det verkar helt sanslöst att återkomma på kvällen och banka på låsta dörrar, kanske skrika att de ska öppna (på ett främmande språk tydligen), för att sedan bara lugnt gå därifrån och istället ofreda random svampplockare en bit bort, till synes detta även på ett relativt lugnt sätt (inga skrik och vad det verkar inget brutalt överfall heller).
Om de verkligen velat ta sig in hos de lättklädda damerna i huset, hade de ju enkelt kunna krossa en fönsterruta. Och om det var rädslan för "gubben" i huset som hindrade dem att göra så, borde den rädslan ha hållit dem borta från att återvända dit ändå.
Nej, jag tror som sagt det är fejk.
Vilken vettig människa som helst hade ringt 112 direkt, när den främmande, objudna "negern" plötsligt stod mitt inne i huset och dreglade över åsynen av den lättklädda 15-åriga dottern. Och om inte då, skulle 112 åtminstone ha larmats när "negern" återvände med två polare och på nytt försökte tränga in i huset.
Det rörde ju sig förfan om pågående brott i båda fallen!