Citat:
Nja, tvärtom. http://www.life-time.se/vardkvalitet/fortsatt-laga-lakemedelspriser-i-sverige/
Citat:
Men.... redan på dagen den 7/8 (plåsterinköp 6/8) var det trångt i JM´s gamla Volvo. En geting åkte med, lite yrslig, av alkoholångor från medhavd, varm grogg. AP satt fram.... då.. plötsligt så stack getinguslingen AP i nacken.....
Plåstren kom nog inte till användning.....
Plåstren kom nog inte till användning.....

Jag måste säga att den här dränkningen blir mer och mer tveksam. Det är lite för mycket mackel med allt möjligt för att det ska gå ihop. För att jag ska tro på att det här är ett mord måste nog kiselalgsräknarna ha väldigt övertygande argument. Om inget nytt dyker upp. Tror jag citerar vår avstängde skribent LKVN:
Citat:
......
Nja. Jag tror nog vi måste hitta anledningen till varför Aki var där, barnen går bort.
Varför ??
Vilken farsa dricker till det på så vis och sen hade en hemfärd i beaktande där "spädbarn" och
diverse saker förfaller, blir så jävla uppenbart. Karln var fast. Oj så fast han var . . . .
Nja. Jag tror nog vi måste hitta anledningen till varför Aki var där, barnen går bort.
Varför ??
Vilken farsa dricker till det på så vis och sen hade en hemfärd i beaktande där "spädbarn" och
diverse saker förfaller, blir så jävla uppenbart. Karln var fast. Oj så fast han var . . . .
JMs problem tycks ha eskalerat iom att hon blev tillsammans med AP. De verkar inte ha varit nyttiga för varandra. Fram och tillbaka är ju det minsta man kan säga om deras förhållande. Synar man hans beteende verkar det fullständigt horribelt. Tror inte ett smack på hans Egyptenhistoria. Skulle inte bli ett dugg förvånad om han råkat drunkna på egen hand. Skulle iofs inte bli ett dugg förvånad om han dränktes heller men, som sagt, det krävs rätt mycket konstigheter för att det ska kännas som huvudspåret.
Sorry...