Citat:
Ursprungligen postat av
ggaassgasgas
Hej. Sen jag gjorde slut med mitt ex för drygt ett år sedan har jag varit inne i en runkperiod som nu börjat spåra ur. Jag behöver verkligen minska på runket (runkar ungefär 3 ggr om dagen, oftast koncentrerat till kvällen).
Så min fråga till er är hur fan jag bär mig åt för att sluta runka? Kanske behöver ersätta runkandet på kvällen med något annat? Isf vad?
Ge mig tips!
Först. Hur gammal är du ? Är du under 22 så är det bara att runka på, såvida runkandet inte är ett substitut för något annat du saknar i livet.
När tonårshormonerna lagt sig och man blir äldre så är tre ggr per kväll ett tecken på att du fyller upp livet med runk istället för något annat. Ångest, osäkerhet eller leda ?
Dom flesta är mer eller mindre bi. Prova att dejta en kille som gillar att suga.. Jag har en gammal vän som en period delade lägenhet med en annan kille och dom började ha sex med varandra på "kompisbasis" och det funkade för honom i ett par år. Han fick distans till sitt tidigare förhållande och kände sig inte ensam och utsatt längre. På den tiden så var jag ute och fiskade med dom båda lite då och då och man kunde notera att kompisen blev mer självsäker och mådde bättre.
Numera är han gift med en trevlig tjej från Ukraina och har 3 barn så bi grejen var under en period i hans liv som tydligen funkade helt OK för honom..