2017-05-12, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av So21
Hört på stan "Ali Kahn ligger bakom, Bo hade affär med minderårig/ung tjej i släkten, inte vad de ville
vet ej sanningshalten.

Varför kan man höra det på stan? Har gm sagt det till din kompis kompis ? Om du vet vittne så borde du säga det till polisen. Men jag hört på stan teori tror jag inte på 100%. Även jag gissade kränkt släkt eller liknande nån timme efter mordet

Ta reda på mer fakta om du känner nån mycket väl på stan som vet. Jag tror att du kan.

Vilka i släkten var kusin med Bo tjej?

I tråden om dom skrev nån att dom är problemlösare. Med det antar jag att dom hotar, och det kan vara nån som anlitat dom. Kanske.
Senast redigerad av werdo 2017-05-12 kl. 15:16.
Citera
2017-05-12, 15:00
Medlem
Skjuter man en kurd får man väl igen. En kurd brukar ha hundratals bröder och kusiner
Citera
2017-05-12, 15:16
Medlem
tzjs avatar
Om nu den här mördade killen är skötsam, finns det någon som vill hämnas i hans bekantskapskrets?

Kanske, kanske inte. Å andra sidan så mördas det ju hej vilt i invandrartäta områden, så vem vet vilka kopplingar nästa mord har till detta?
Citera
2017-05-12, 15:26
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Då är det vara att kolla upp vilken av fotbollstjejerna han stoppat drutten i och hämta in brushor och khoziner samt förbittrad mustaschpappa. Case closed.
Citera
2017-05-12, 15:30
Medlem
power.rangerss avatar
Hedermord?
Det här landet är ett sorligt jävla skämt, så jävla misskött. Åt helvete med Sverige, tänker dra härifrån.

RIP BO..
Citera
2017-05-12, 15:42
Medlem
Här är laget som BO va tränare till. Om han har träffat någon kvinna från laget som har kopplingar till hedersmordet så kan det vara någon utav dessa (Om hon inte har slutat spela fotboll);
https://www.svenskalag.se/sveakurdfc-dam/truppen

*fn*n D*her *a
Ji*n Rem* M*roti *a*o*a
*ålin Ibr*him *S*a

*l** Sifariny *a
H*nn* Gh*deri *a
Mich*el* *ndersson *a (osannolik koppling)
Selm* Sh**t *a
Suz*n Sh**t *a
Sälo* Sh**t *a
Citera
2017-05-12, 15:42
Medlem
DigiFlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerprutt
förmodligen sant för nu tror även polisen så

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/polisens-teori-l%C3%A4rarmordet-var-hedersrelaterat-1.4279116

Det här med hedersmord. Hur bestämmer man om det är ens dotter man ska mörda eller den hon haft en relation med? Verkar råda delade uppfattningar om vem ska ha ihjäl för att återupprätta familjens heder (tänker Fadime vs detta case).
Citera
2017-05-12, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Här är laget som BO va tränare till. Om han har träffat någon kvinna från laget som har kopplingar till hedersmordet så kan det vara någon utav dessa (Om hon inte har slutat spela fotboll);
https://www.svenskalag.se/sveakurdfc-dam/truppen

*fn*n D*her *a
Ji*n Rem* M*roti *a*o*a
*ålin Ibr*him *S*a

*l** Sifariny *a
H*nn* Gh*deri *a
Mich*el* *ndersson *a (osannolik koppling)
Selm* Sh**t *a
Suz*n Sh**t *a
Sälo* Sh**t *a

Är det okej att tjejer spelar fotboll då för libaneser om ska ha den lättkränkta miffosläkten i åtanke?
Citera
2017-05-12, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
Är det okej att tjejer spelar fotboll då för libaneser om ska ha den lättkränkta miffosläkten i åtanke?

Ja i heltäckande kläder och bara före kl 18.00 sen skall dom hem och förpacka morgondagens slängbitar för försäljning på diverse skolor.
Citera
2017-05-12, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Longlivinghights
Ja i heltäckande kläder och bara före kl 18.00 sen skall dom hem och förpacka morgondagens slängbitar för försäljning på diverse skolor.

Så det finns säkert några som blev kränkta av hans engagemang.
Citera
2017-05-12, 16:31
Medlem
Venators avatar
Enligt vad jag ser på mitt Facebook-flöde så var BO lärarstudent på Högskolan Väst i Trollhättan.
Citera
2017-05-12, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
Så det finns säkert några som blev kränkta av hans engagemang.

Tveksamt om det är orsaken men i orten är det ju så.
Tittar du på våra kvinnor hugger vi dig.
Rör du dom så skjuter vi dig.
Det är heller inget nytt att kvinnorna i orten hålls kort.
Kommer det någon och ger dom luft så är det fullt möjligt att denna någon tas bort från detta parallellsamhälle. Med en kula eller sju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in