Citat:
när ja va ung så fanns vit makt rörelsen då va de skinheads och öl och våld runt 30 november från den tiden till i dag har saker hänt rekord snabbt och de finns inte några hinder i vägen för våran seger Exakt det jag alltid har sagt.
Man har lärt barn att de har rättigheter men glömt bort att prata om skyldigheter , vilket har skapat ett samhälle där vuxna inte känner ansvar för något i landet.
Man låter politiker vara landsförrädare utan att ställa dem mot väggen.
Man låter sig köras över.
Man går med på ta mig sjutton allt.
Folket är mentalt våldtagna..
Bara den saken är ett problem och något som måste övervinnas.
Hur?
Medier ställer folket mot väggen i stället.
Medier förstör för folket.
Medier hänger folk offentligt i avskräckande syfte.
De är inte bättre än de länder som piskar och hänger folk offentligt.
Politiker använder dem mot sitt egna folk
Och de gör det frivilligt.
Vet de inte vad de gör?
Jag gullar inte med någon och absolut inte med mördare eller politiker som skiter i folket.
NMR har många bra punkter som skulle vara behövligt just nu.
Men hur sjutton skall de nå ut till folket när man stigmatiserat och fått folk att rygga mot dem och utan att ens ha tittat på vem/ vad NMR är ?
Jag har också sett klart och tydligt att de styrande förstår att Nationalism är en stark motståndare som kommer att lyckas bryta deras makt, därför kommer de att stoppa det till varje pris.
Ta till alla medel. Fula medel
Hur skall någon/ NMR lyckas ta sig genom det?
Börjar kännas tröstlöst.
Man har lärt barn att de har rättigheter men glömt bort att prata om skyldigheter , vilket har skapat ett samhälle där vuxna inte känner ansvar för något i landet.
Man låter politiker vara landsförrädare utan att ställa dem mot väggen.
Man låter sig köras över.
Man går med på ta mig sjutton allt.
Folket är mentalt våldtagna..
Bara den saken är ett problem och något som måste övervinnas.
Hur?
Medier ställer folket mot väggen i stället.
Medier förstör för folket.
Medier hänger folk offentligt i avskräckande syfte.
De är inte bättre än de länder som piskar och hänger folk offentligt.
Politiker använder dem mot sitt egna folk
Och de gör det frivilligt.
Vet de inte vad de gör?
Jag gullar inte med någon och absolut inte med mördare eller politiker som skiter i folket.
NMR har många bra punkter som skulle vara behövligt just nu.
Men hur sjutton skall de nå ut till folket när man stigmatiserat och fått folk att rygga mot dem och utan att ens ha tittat på vem/ vad NMR är ?
Jag har också sett klart och tydligt att de styrande förstår att Nationalism är en stark motståndare som kommer att lyckas bryta deras makt, därför kommer de att stoppa det till varje pris.
Ta till alla medel. Fula medel
Hur skall någon/ NMR lyckas ta sig genom det?
Börjar kännas tröstlöst.
AFA och RF och resten av vänster slasket lever på lånad tid för dom vet inte kan inte ser inte
deras tid är förbi du måste se detta de finns hopp SD och högerpopulismen är bara där för att hålla upp dörren för den sanna nationella rörelsen
NMR kommer att ställa upp i valet 2018 och de blir en i raden av segrar och land vinningar
den nationella rörelsen är en stor skara av olika tankar och idéer men som står i grunden för samma sak ett vit Europa och självbestämmanderätt för dess folk
vi kan inte förlora de finns hopp om seger