2017-05-12, 01:45
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Exakt det jag alltid har sagt.
Man har lärt barn att de har rättigheter men glömt bort att prata om skyldigheter , vilket har skapat ett samhälle där vuxna inte känner ansvar för något i landet.
Man låter politiker vara landsförrädare utan att ställa dem mot väggen.
Man låter sig köras över.
Man går med på ta mig sjutton allt.
Folket är mentalt våldtagna..
Bara den saken är ett problem och något som måste övervinnas.
Hur?

Medier ställer folket mot väggen i stället.
Medier förstör för folket.
Medier hänger folk offentligt i avskräckande syfte.
De är inte bättre än de länder som piskar och hänger folk offentligt.
Politiker använder dem mot sitt egna folk
Och de gör det frivilligt.
Vet de inte vad de gör?
Jag gullar inte med någon och absolut inte med mördare eller politiker som skiter i folket.

NMR har många bra punkter som skulle vara behövligt just nu.
Men hur sjutton skall de nå ut till folket när man stigmatiserat och fått folk att rygga mot dem och utan att ens ha tittat på vem/ vad NMR är ?
Jag har också sett klart och tydligt att de styrande förstår att Nationalism är en stark motståndare som kommer att lyckas bryta deras makt, därför kommer de att stoppa det till varje pris.
Ta till alla medel. Fula medel

Hur skall någon/ NMR lyckas ta sig genom det?
Börjar kännas tröstlöst.
när ja va ung så fanns vit makt rörelsen då va de skinheads och öl och våld runt 30 november från den tiden till i dag har saker hänt rekord snabbt och de finns inte några hinder i vägen för våran seger
AFA och RF och resten av vänster slasket lever på lånad tid för dom vet inte kan inte ser inte
deras tid är förbi du måste se detta de finns hopp SD och högerpopulismen är bara där för att hålla upp dörren för den sanna nationella rörelsen
NMR kommer att ställa upp i valet 2018 och de blir en i raden av segrar och land vinningar
den nationella rörelsen är en stor skara av olika tankar och idéer men som står i grunden för samma sak ett vit Europa och självbestämmanderätt för dess folk
vi kan inte förlora de finns hopp om seger
Citera
2017-05-12, 02:06
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doomush
när ja va ung så fanns vit makt rörelsen då va de skinheads och öl och våld runt 30 november från den tiden till i dag har saker hänt rekord snabbt och de finns inte några hinder i vägen för våran seger
AFA och RF och resten av vänster slasket lever på lånad tid för dom vet inte kan inte ser inte
deras tid är förbi du måste se detta de finns hopp SD och högerpopulismen är bara där för att hålla upp dörren för den sanna nationella rörelsen
NMR kommer att ställa upp i valet 2018 och de blir en i raden av segrar och land vinningar
den nationella rörelsen är en stor skara av olika tankar och idéer men som står i grunden för samma sak ett vit Europa och självbestämmanderätt för dess folk
vi kan inte förlora de finns hopp om seger
Det har skett förändringar.
Folk har börjat iifrågasätta medier.
Folk har börjar förakta AFA och RF och har sett att de kör med fulknep.
Folk har börjat prata öppet.
En man jag inte känner började diskutera med mig när jag var ute på promenad om Sverige och invandrarsituationen.
Det har jag aldrig varit med om förut.
Jag vet att makten ser den här förändringen och de kommer att göra allt för att ta tillbaka sitt övertag.
Jag själv pratar med alla om vikten att själva vara med i förändringen.
Jag är inte rädd för motståndet och kan bemöta vänsterns människor.
Jag är i grund och botten stark Nationalist.
Det säger jag också.
Ber inte om ursäkt för heller.
Varför skulle jag det. Ser det som normalt.
Det jag är orolig för är att oskyldiga människor får ta stryk.
Jag tror även att invandrare kan bli behjälpliga.
Finns många som skulle slåss för Sverige.
Hur ska man kunna skilja på vad som är vad där inom NMR ?
Finns också barn med en förälder från en annan Nation som inte kan annat än den Svenska kulturen.
Såg på NMR att det fanns vid repatriering även förmildrande omständigheter i de fallen.
Jag hoppas att den sunda Nationalismen skall segra.
Som det är nu är det åt helvetet.
Citera
2017-05-12, 02:12
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Det har skett förändringar.
Folk har börjat iifrågasätta medier.
Folk har börjar förakta AFA och RF och har sett att de kör med fulknep.
Folk har börjat prata öppet.
En man jag inte känner började diskutera med mig när jag var ute på promenad om Sverige och invandrarsituationen.
Det har jag aldrig varit med om förut.
Jag vet att makten ser den här förändringen och de kommer att göra allt för att ta tillbaka sitt övertag.
Jag själv pratar med alla om vikten att själva vara med i förändringen.
Jag är inte rädd för motståndet och kan bemöta vänsterns människor.
Jag är i grund och botten stark Nationalist.
Det säger jag också.
Ber inte om ursäkt för heller.
Varför skulle jag det. Ser det som normalt.
Det jag är orolig för är att oskyldiga människor får ta stryk.
Jag tror även att invandrare kan bli behjälpliga.
Finns många som skulle slåss för Sverige.
Hur ska man kunna skilja på vad som är vad där inom NMR ?
Finns också barn med en förälder från en annan Nation som inte kan annat än den Svenska kulturen.
Såg på NMR att det fanns vid repatriering även förmildrande omständigheter i de fallen.
Jag hoppas att den sunda Nationalismen skall segra.
Som det är nu är det åt helvetet.
De är upp till dej att forma din sunda nationalism
Citera
2017-05-12, 02:18
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ja det är upp till mig.
Och jag tänker aldrig ge upp Sverige.
Citera
2017-05-12, 10:21
Bannlyst
Citat:

Och vad är sund nationalism? För sund nationalism skriver jag under på. En sund stolthet över Sverige och att vara svensk, utan att vara sådär vulgärt högfärdigt nationalistisk som somliga är.
Citera
2017-05-12, 12:42
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderation
Och vad är sund nationalism? För sund nationalism skriver jag under på. En sund stolthet över Sverige och att vara svensk, utan att vara sådär vulgärt högfärdigt nationalistisk som somliga är.
Va nationalism är får du skälv komma på ja har valt min
Citera
2017-05-12, 13:07
Bannlyst
Citat:
Vad nationalism är får du själv komma på, jag har valt min.

Nationalism är förlegat, men att vara stolt över sitt land och dess värderingar, språk, kultur och historia är visserligen sunt. Högmod, förakt för andra länder och folkslag, och ovilja att moderniseras är dock ingenting önskvärt. Om nationalism är "My country, right or wrong" då vill jag inte vara nationalist. Moraliska principer går före allt.
Citera
2017-05-12, 13:43
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
I slutändan kommer inte folk acceptera Islamism heller, eftersom de bryter mot alla mänskliga rättigheter som finns.

Islam utvecklades för att besegra kristen. Så en kristen person bör vara försiktig. En före detta kristen, som är de flesta svenskar är, kan tro att kampen mellan kristendomen och islam har ingen betydelse. Men har de grundläggande målen för islamiska politiska ledare förändrats?

Termen islamism föreslår att det finns en viss extremistisk perversion av islam som kan blockeras från makten. Men man måste ta hand om att inte definiera Islams traditioner och värderingar på fel sätt. Att tolka Islam som normal är naiv.

Det finns nu två eller tre hundra tusen kvinnor som bär hijab i Sverige. Vad tänker de på? Kanske önskar några av dem att ta av sig, ha på sig en t-shirt som säger Tack till Allah, det är fredag. Kanske de vill gå till en bar drickar några öl och tillbringa en natt med någon otrogen Ulf eller Gustaf. Faktum är det är farligt för de.

Vissa kvinnor vet inte. Några av dem vill att svenska kvinnor ska hitta Allah och sätta på en hijab.

Jag tror inte svenskar till att omfamna neo nazi galenskap, men någon form av nationalism kommer sannolikt att utvecklas.
Citera
2017-05-12, 14:05
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
I slutändan kommer inte folk acceptera Islamism heller, eftersom de bryter mot alla mänskliga rättigheter som finns.

Islam utvecklades för att besegra kristen. Så en kristen person bör vara försiktig. En före detta kristen, som är de flesta svenskar är, kan tro att kampen mellan kristendomen och islam har ingen betydelse. Men har de grundläggande målen för islamiska politiska ledare förändrats?

Termen islamism föreslår att det finns en viss extremistisk perversion av islam som kan blockeras från makten. Men man måste ta hand om att inte definiera Islams traditioner och värderingar på fel sätt. Att tolka Islam som normal är naiv.

Det finns nu två eller tre hundra tusen kvinnor som bär hijab i Sverige. Vad tänker de på? Kanske önskar några av dem att ta av sig, ha på sig en t-shirt som säger Tack till Allah, det är fredag. Kanske de vill gå till en bar drickar några öl och tillbringa en natt med någon otrogen Ulf eller Gustaf. Faktum är det är farligt för de.

Vissa kvinnor vet inte. Några av dem vill att svenska kvinnor ska hitta Allah och sätta på sig en hijab.

Jag tror inte svenskar vill omfamna neo nazi galenskap, men någon form av nationalism kommer sannolikt att utvecklas.
Citera
2017-05-12, 14:10
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holdingbreath
men någon form av nationalism kommer sannolikt att utvecklas.
Man skulle kunna orda om så redan är fallet med jagärhär och vistårinteutlängre deras syn på sverige som nation är ett öppet och hjälpsamt där inte ras eller folk spelar så stor roll om någon alls
Citera
2017-05-12, 14:16
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderation
Nationalism är förlegat, men att vara stolt över sitt land och dess värderingar, språk, kultur och historia är visserligen sunt. Högmod, förakt för andra länder och folkslag, och ovilja att moderniseras är dock ingenting önskvärt. Om nationalism är "My country, right or wrong" då vill jag inte vara nationalist. Moraliska principer går före allt.
Vad får dej att tro att ja ser ner på andra folk eller raser eller inte önskar andra ett eget land
Sverige och europa har varit vita länder och vi har alltid varit och är före många andra länder i många olika fält och kunskaper kärleken till folk och land och bevarandet av detta står över allt annat för annars har du inte en nation eller etnisk folk kvar
Citera
2017-05-12, 14:21
Bannlyst
Citat:
Vad får dej att tro att ja ser ner på andra folk eller raser eller inte önskar andra ett eget land
Sverige och europa har varit vita länder och vi har alltid varit och är före många andra länder i många olika fält och kunskaper kärleken till folk och land och bevarandet av detta står över allt annat för annars har du inte en nation eller etnisk folk kvar
För mig gör det inget om en kines vill bo, verka och arbeta för Sveriges väl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in