2017-05-11, 21:44
Medlem
THe Hill:

Giuliani: ‘I’m not gonna be FBI director’

Hur en sådan karaktär från valet inte fick en plats hos Trump är en besvikelse.

Vilken legend han här Giuliani, vi får hoppas Trump hittar något till honom under period 2.
2017-05-11, 21:44
Medlem
Det rapporteras också att Vita husets pressmeddelande om mötet mellan Trump och Lavrov inte nämnde att Kislyak närvarade. Det är alltså bara tack vare ryssarnas fotande som vi fick veta att han var där.
2017-05-11, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mythbusted
Claude Taylor, Louise Mensch med flera rapporterade redan igår att det var på gång. Dom har även haft rätt tidigare. Enligt dem så gäller det pengatvätt av ryska pengar, och hela ledarskapet i GOP är inblandade. Dessutom är flera räder pågående.

https://twitter.com/TrueFactsStated
https://twitter.com/LouiseMensch

Neger snälla, finns inte en chans på jorden att det skulle handla om det. Låter som du försöker hitta på en egen roman eller något.

Precis som allting annat kommer det inte vara relaterat till Ryssland. Jag sitter fortfarande o väntar på att bevis ska presenteras angående Trumps o Rysslands samarbete...det kommer nog vilken dag som helst nu...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Det rapporteras också att Vita husets pressmeddelande om mötet mellan Trump och Lavrov inte nämnde att Kislyak närvarade. Det är alltså bara tack vare ryssarnas fotande som vi fick veta att han var där.

Hahah kommer Rysslands utrikesminister till USA så kan du vara säker på att deras ambassadör till USA kommer vara där.

Är så överallt och ska inte behöva rapporteras.
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Huvuden kommer rulla, var så säker.
Har svårt att tänka mig att GOP utreds av flera polisundersökningar samtidigt, så visst handlar det med största säkerhet om Rysslandskopplingen:
http://timeline.lawyersforgoodgovernment.org/#event-timeline
Citat:
A Timeline of Trump-Russia Connections

Men han har det styrande partiet i USA bakom sig, vilka gör allt för att täcka upp för honom, om han så hade satt på småpojkar i direktsändning, så att förvänta sig att något verkligen kommer hända pga. detta tror jag tyvärr är lite för optimistiskt...

Men utmärkt att polismyndigheter faktiskt gör sitt jobb, och när man till slut satt ljus på korruptionen denna nuvarande administration har gjort till vardag så kan det republikanska etablissemanget till slut inte blunda längre, och kommer bli tvungna att skära bort den tumör Donald växt sig till på partiet.

Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Mycket riktigt, vilket också nämnts på flera håll.
2017-05-11, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Har svårt att tänka mig att GOP utreds av flera polisundersökningar samtidigt, så visst handlar det med största säkerhet om Rysslandskopplingen:
http://timeline.lawyersforgoodgovernment.org/#event-timeline

Men han har det styrande partiet i USA bakom sig, vilka gör allt för att täcka upp för honom, om han så hade satt på småpojkar i direktsändning, så att förvänta sig att något verkligen kommer hända pga. detta tror jag tyvärr är lite för optimistiskt...

Men utmärkt att polismyndigheter faktiskt gör sitt jobb, och när man till slut satt ljus på korruptionen denna nuvarande administration har gjort till vardag så kan det republikanska etablissemanget till slut inte blunda längre, och kommer bli tvungna att skära bort den tumör Donald växt sig till på partiet.

Mycket riktigt, vilket också nämnts på flera håll.

Du menar partiet som består av 95% cuckservatives och som näst intill alla motarbetade Trump genom hela hans valkampanj och fortfarande aktivt bekämpar honom? Jösses. Om de såg chansen att ousta Trump för något skulle de givetvis göra detta, inte täcka upp för honom.
2017-05-11, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mythbusted
Hur ska det hjälpa Trump att alla han förlitar sig på och själv har tillsatt visar sig vara korrumperade? Deras källor säger även att Trump själv är inblandad.

Det verkar som att du har glömt av att det inte bara var dems som var emot Trump under kampanjen utan även reps, och det är fortfarande så (John McCain till exempel) om än inte i samma utsträckning.

Får väl erkänna att jag bara skummade igenom artikeln jag antar att du menar men den kändes relativt substanslös.

Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Du vet hur det funkar: Om inte sektmedlemmarna tror på det så är det "fake".

Till skillnad från: om inte statlig media basunerar ut det så är det falskt?
2017-05-11, 21:55
Medlem
arbetets avatar
Lite mer om vad det tycks röra sig om:

Jack Posobiec *

@JackPosobiec

Citat:
Source reports Strategic Consulting Group in Annapolis raised money in candidates' names without authorization, raided by FBI today

https://twitter.com/JackPosobiec/status/862755485543534592

Så, Gäsp och Gonatt!
2017-05-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Lite mer om vad det tycks röra sig om:

Jack Posobiec *

@JackPosobiec

https://twitter.com/JackPosobiec/status/862755485543534592

Så, Gäsp och Gonatt!

Säg inte så för helvete vissa här inne har ju lagt sitt rykte på att det är årets nyhet.

Väntar med spänning på ABC, CNN men inget så här långt.
2017-05-11, 22:00
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
THe Hill:

Giuliani: ‘I’m not gonna be FBI director’

Hur en sådan karaktär från valet inte fick en plats hos Trump är en besvikelse.

Vilken legend han här Giuliani, vi får hoppas Trump hittar något till honom under period 2.

Skulle mycket gärna ha sett honom på en plats i administrationen. Legend är det rätta ordet, och Trump gjorde en miss enligt mig att inte erbjuda honom något lockande.

Kommer ihåg efter 9/11. För efterpå så fick folk i NY telefonsamtal ifrån "fake" välgörenhetsorganisationer som ringde folk om pengar till offren och deras familjer..

När detta kom till hans kännedom, så tog han det direkt upp på nästa presskonferens utomhus (heligt-jävla-förbannad) och sade (lite löst ifrån mitt minne):

-Ring oss (de som blivit scammade), jag vill att ni ringer oss, för jag göra ett exempel utav dessa !

Det behövs inte sägas mer !
2017-05-11, 22:01
Medlem
Trodde aldrig Trump skulle spela media så här bra, han vände hela Ryssland fejk grejen mot dem.

Så mycket lugnare från dem idag när nyheter från inblandade kommer visar att MSM media var för heta på grytan och ljög.

Toppen på tårtan blir NBC intervjun med Trump ikväll.
2017-05-11, 22:02
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Vilka följder du tycker borde vi se så att USA inte klassas som en diktatur?

Ja om han sparkar nummer två när han ser att denna fortsätter utredningen på samma riktning så är det ju direkt ett förhindrande av en utredningoch det kan rimligen inte finnas andra orsaker till att även han ska få sparken då det ju var Trump själv som tillsatte honom, han borde därmed avgå likt Nixon gjorde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in