2017-05-11, 19:28
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Av vilken anledning skall vi tro på dig? Vill dock understryka att det inte låter helt osannolikt det du påstår.

Men lägg av, ska han källhänvisa eller dylikt?
Citera
2017-05-11, 19:28
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Motiv = heder?

Om CykaBlyat123 har rätt låter det som Hedersrelaterat.

Ja då bör det ju vara enkelt för Polisen plocka in GM, bara leta i kretsen runt BO.
Citera
2017-05-11, 19:29
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Men lägg av, ska han källhänvisa eller dylikt?

Vadå lägg av? Vem som helst kan påstå vad som helst, särskilt på webbsidor som Flashback...
Citera
2017-05-11, 19:33
Medlem
Ordpistolens avatar
Det vore intressant att få reda på om detta är en legitimerad lärare, eller någon outbildad vikarie man plockade från gatan?

Om det visar sig vara en utbildad lärare utan någon kriminell bakgrund, då har det hänt något anmärkningsvärt.
Senast redigerad av Ordpistolen 2017-05-11 kl. 19:37.
Citera
2017-05-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Tack.

GP, AB och Exp verkar fortfarande köra på "lärare".
Även om man är vikarie så kan man fortfarande ha titeln lärare eftersom man kan vara utbildad lärare som jobbar som vikarie. fattar inte vad hans utbildning har med mordet att göra vart i rövhålet kliar det exakt?
Citera
2017-05-11, 19:38
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Även om man är vikarie så kan man fortfarande ha titeln lärare eftersom man kan vara utbildad lärare som jobbar som vikarie. fattar inte vad hans utbildning har med mordet att göra vart i rövhålet kliar det exakt?

Givetvis är det intressant att ha en så heltäckande bild av offret som möjligt; även vad gäller yrke och utbildning.

I mina ögon är det stor skillnad på en utbildad lärare, 4-5 års universitetsstudier - jämfört med en outbildad vikarie som kommer direkt från gymnasiet.

För att förstå brottet måste man kartlägga offret. Hans yrke och utbildning kan förklara mycket; vem han är som person, umgänge osv...

Och givetvis kan en utbildad lärare vara vikarie. Frågan är huruvida han är utbildad lärare (lärarexamen) eller ej.
Citera
2017-05-11, 19:39
Medlem
C.Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Gått igenom hans inlägg på facebook,verkar vara en god människa.

Har du länken till hans fb?
Citera
2017-05-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulls1
Stämmer detta?
nej det stämmer inte
Citera
2017-05-11, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerprutt
Det beror på vart man läser. Man kan läsa flera saker under en termin, vissa har det inte så utan läser andra saker senare och lägger över terminer.

Dom har förvisso gjort om poängsystemet på universitetet, men på den tiden jag studerade, räckte det med 3 år för lärarexamen. Och det var inga dåvarande 240p. Det lovar jag! Varje termin var då 40p då.
Citera
2017-05-11, 19:41
Medlem
Han såg trevlig ut!
Citera
2017-05-11, 19:42
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Jag vet vem *lan *min var.
Killen var en laglydig muslim i sina bästa år.
Brott har han inte begått, inte heller har någon i hans familj.

Sanningen är att han gått och fått en tjej vars namn jag inte nämner, på smällen.
*lan ville då gifta sig med tjejen. Någonting som inte tjejen ville.
Resten kan ni ju klura ut själva

Låter inte omöjligt, grejen är väl isf att 3 man (bröder/kusiner) gör det så våldsamt mitt framför en skola.

Gärningsmännen har garanterat ett grovt kriminellt förflutet utan konsekvenstänkande, detta mord kommer de inte undan för.
Citera
2017-05-11, 19:43
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddopeasfuck
nej det stämmer inte

Varför ändrade du inlägget, kom du på att du inte ville outa BOs flickvän. Var det ett albanskt efternamn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in