Citat:
Ursprungligen postat av
suppose
Vad finns det att ogilla med Ryan Harrison?
Jag har inte lagt märke till något speciellt med honom, och det är väl lite det som är min poäng.
Finns nog egentligen ingenting och ogilla, i princip. Är mest en personlig grej. Precis som att jag gillar Nadal, men ogillar -- eller inte håller på -- Federer. Trots att jag vet att Federer vunnit mer, och har en mer klassisk teknik.
Han är dock lite av en "punk", Harrison. Kolla youtube när han får spö av Rublev -- mycket klagomål där på domslut. Sen har vi ju när han nästan hamnade i slagsmål med Kokkinakis, efter att denna spöat honom. Han kan verka lite kaxig ibland, lite som Roddick. (Dock gillade jag normalt Roddick, men så hade han också lite mer att visa upp än Harrison).
Annars är Harrison ett rätt intressant fall. Gällde ju som Amerikas stora hopp, kom på ATP touren med typ 15 år eller nått. Sen blev det inte så mycket på ett tag. Lottades mot Nadal, Djok och Fed i diverse grand slams och åkte ut direkt. Förra året (eller förförra?) tror jag han var i kvalet till typ alla GS, men kom inte in. Dock fick han ju lite av ett break förra året med US Open, då han spöade Raonic, bla (dock hjälpt av fuktigt klimat). Sen nu van han ju tom en 250 turnering. Men normalt så ryker han i första omgången, och jag tror nog han kommer behöva börja kvala snart igen.
Sen röstade han på Trump också. Vilket egentligen är
fine by me, men han verkar lite som nån dryg Texas-typ.
(Ok, sorry för rant)
Ed Harris och Woody -- grymma båda två. True Detective, first season. Sen är Woody jävligt positiv till marijuana, vilket ger honom ytterligare extra-poäng..