Citat:
Ursprungligen postat av
Pontiac-Garage
Har sagts många gånger, men tål att sägas igen. Trivagos reklam är fruktansvärd, extremt tjatig och övertydlig. "Istället för att du LEEETAR på nätet, gör TRIVAGO det enkelt för dig. Gå till TRIVAGO. Enkelt billigt, TRIVAGO!!!" Alltså, vad är problemet? Gör de reklam för utvecklingsstörda?
Sedan är Länsförsäkringars reklam otroligt störande. En skitunge som dräller runt och beter sig allmänt svinigt. Tanken är förmodligen att den ska vara rolig, men samtliga jag känner mår typ dåligt när de ser den pga. hans bortskämda och äckliga beteende. Väldigt märkligt att reklammänniskor, som ska vara s.k. experter, inte verkar veta det mest grundläggande om hur människor funkar.
Sedan stör jag mig på den jobbiga bilreklamen "utmanar överklassen" där killen har en lika bra bil som stekarföräldrarna. Visst den var lite smårolig i början, men kör man sina jobbiga reklamer non-stop i flera månader blir det bara störigt och man får en dålig inställning till produkten.
IKEAS pk-reklamer vill jag inte ens nämna.
Precis allt vad jag hade tänkt säga.
Länsförsäkringar är så dålig att man behöver skämskudde, undra om det finns några siffror på ifall de nu fått mindre kunder.
ÖoB ska naturligtvis läggas till i listen över usla reklamer.