Citat:
Ursprungligen postat av
Luxors
Är Johanna pundare?
Om hon tagit amfetamin som du skriver.
Hon har säkert tagit droger inget förvånar mig när det gäller denna mordiska kvinna.
Hon låter helknäpp i förhören som media förmedlat.
Jag vet inte med fakta att/om JM knarkar, men hela hennes beteende, tillståndet i hennes lgh (polisens bilder) samt deras kommentarer om "smutsigt och "rörigt", grannar och anhörigas klagomål på "spring" och "stök" i lgh, skickar pengar hit och dit till suspekta individer (typ 5000 spänn och nästan bara ut), MR ut till en väntande bil på parkeringen, upp igen i lgh kort stund, ner till bilen, MR ut ur bilen, bilen åker iväg. Väskor som flyttas hit och dit, mellan bilar etc. AGs vittnesmål om JMs humör.....Det hittades även jointpapper innanför innantaket i badrummet.....
Jag har själv haft en nära anhörig som dukat under i drogträsket, så jag känner igen allt det där.....
Min kommentar om just kokain och/eller amfettamin var ironisksarkastiskt då JM själv hävdar att hon är så kvällstrött.......då behöver hon ju hålla sig vaken efter skumpan och kärleksakten med Militärpolisen JN, då han sover, för att komma åt info från hans mobil, padda eller laptop. Typ.
En dramakomisk spekulation av mig