Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Jag undrar vad förhörsledarna sysslat med ibland. Fick intrycket att de bestämt sig för att det rörde sig om sexuellt våld och lyckades få Erika med på den idén.
Om polisen inte misstänkt våldtäkt så hade ju aldrig alla rigorösa spermatester på Haileys saker gjorts. Och ändå fanns det så vitt jag förstår absolut inga tecken på sexuellt våld när Hailey kom in på sjukhuset. Det enda paret funnit var lite blod i blöjan och det kan ju komma ifrån ändtarmen pga alla hennes förstoppningar eller pga sårig stjärt.
Tycker det är väldigt konstigt att misstänka våldtäkt på en månadsgammal bebis, för det ÄR extremt ovanligt.
De har enligt mig slösat bort en massa tid på konstiga fantasier.
Min teori är att de kanske fick misstankar när de kollade Alex sökhistorik med bla mamma pappa dotter porr. Och även om det är extremt ovanligt så våldtas även små bebisar så att undersöker saken är naturligt och när de inte hittat några spår lade de ner det. Alex har heller aldrig frågats ut om såna misstankar eller delgetts någon misstanke om sånt brott.
Jag TROR sen att FHL ledde in Erika i den tron för att vända henne mot Alex o bryta alla eventuella
lojalitetsband för att hon skulle berätta mer om hon vetat om att Alex misshandlat Hailey...
Sedan visade de Alex hur Erika anklagade honom för att vara pedofil i samma syfte.
Ett väldigt smart drag av FHL även om det kanske inte riktigt fick önskad verkan