Plugga istället =D På tiden från och med nu till höstens prov hinner du förbättra sjukt mycket. Jag har kört med HPAkademins webbkurs ett tag nu sen provet var och känner mig redan sjukt mycket säkrare
Vet att det diskuterats lite tidigare, men trenden med fallande antagningspoäng med högskoleprovet, vad tror ni om den till hösten? Kommer den fortsätta eller kommer det att stabiliseras/vända tillbaka. Om man ser till fördelningstabellen den här gången så är det en högre andel som har fått ett bättre resultat än föregående prov.
Jämförde provet med en bekant och vi har EXAKT samma resultat på provet och alla provdelar. Det är identiskt på varje del. Är det vanligt att det är så?
Jämförde provet med en bekant och vi har EXAKT samma resultat på provet och alla provdelar. Det är identiskt på varje del. Är det vanligt att det är så?
Chansen är väl nog större om ni är lika gamla och går i samma klass.
Det finns ingen chans att man fått fel resultat och det ändras senare va? Haha låter väl riktigt dumt, men blev lite nojig då jag aldrig trodde jag skulle få resultatet jag fick nu. Siktade på 1.0+, men kändes som jag skrev sjukt dåligt då jag inte fick någon sömn natten innan o.s.v. Landade på 1.05 vilket jag nu i efterhand blev mycket nöjd med!
Sänkte mig detta prov gentemot i höstas. Fick 1,6 denna gång och 1,65 i höstas.
Hoppas att utbildningen jag söker inte kommer bli extra svår i år då den sist intagna andra år har varit 1,6.