2017-05-06, 11:30
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Vad händer med bitcoin egentligen? Investerade några hundralappar i XBT via Avanza för några veckor sen bara för kul, det har ju ökat 204% sen dess....
Citera
2017-05-06, 13:21
Medlem
thissuitisblacknots avatar
Vad är tryggaste mängd pengar en medelklassman bör hålla i BTC, dvs finns det ett tak innan man bör vara orolig för masshackningarna vi sett?
Senast redigerad av thissuitisblacknot 2017-05-06 kl. 13:26.
Citera
2017-05-06, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thissuitisblacknot
Vad är tryggaste mängd pengar en medelklassman bör hålla i BTC, dvs finns det ett tak innan man bör vara orolig för masshackningarna vi sett?
Hur mycket är jag beredd att förlora om jag blir hackad? Tycker jag att du ska du fråga dig själv istället.
Citera
2017-05-07, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thissuitisblacknot
"Masshackningarna"?
Citera
2017-05-08, 04:41
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Vad händer med bitcoin egentligen? Investerade några hundralappar i XBT via Avanza för några veckor sen bara för kul, det har ju ökat 204% sen dess....

Tydligen Japan som fått fart på bitcoinen och förmodligen hakade resten på när värdet drog iväg!

Finfint för en själv som minar!
Citera
2017-05-08, 11:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Tydligen Japan som fått fart på bitcoinen och förmodligen hakade resten på när värdet drog iväg!

Finfint för en själv som minar!

Vaknade upp med årets stånd och det måste vara ett tecken från gud, kursen låg ju på 1540 igår sist jag kikade...idag 1650~? Fattar inte
Citera
2017-05-08, 11:53
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vaknade upp med årets stånd och det måste vara ett tecken från gud, kursen låg ju på 1540 igår sist jag kikade...idag 1650~? Fattar inte

haha! antar att du sitter på lite BTC då?
Citera
2017-05-08, 12:01
Avslutad
Citat:
haha! antar att du sitter på lite BTC då?

Jag gjorde misstaget att låna ut hela min förmögenhet till lillebror 2 dagar innan jag började grotta mig i BTC
Citera
2017-05-08, 12:04
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Jag gjorde misstaget att låna ut hela min förmögenhet till lillebror 2 dagar innan jag började grotta mig i BTC

Hur menar du? lånade du ut pengar eller BTC? Och fick inte tillbaka nåt? Eller menar du att du fick tillbaka pengarna du skulle investerat i BTC efter att tåget hade gått?
Citera
2017-05-08, 12:07
Avslutad
Citat:
Hur menar du? lånade du ut pengar eller BTC? Och fick inte tillbaka nåt? Eller menar du att du fick tillbaka pengarna du skulle investerat i BTC efter att tåget hade gått?

Jag började läsa om BTC precis vid månadsskiftet och då hade jag lånat ut alla mina pengar så jag saknar resurser för att köpa mer än 0.5 BTC
Citera
2017-05-08, 12:07
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Jag började läsa om BTC precis vid månadsskiftet och då hade jag lånat ut alla mina pengar så jag saknar resurser för att köpa

Då förstår jag! Illa
Citera
2017-05-08, 12:10
Avslutad
Citat:
Då förstår jag! Illa

Har du någon strategi för upplägget av BTC? Behöver man vara orolig för att få sin plånbok hackad på localbitcon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in