Citat:
Ursprungligen postat av
tantigheter
Det här med Johannas prostitution:
jag är övertygad om att hon fnaskade och jag undrar lite över att hon i en så relativt liten stad inte varit känd för det hos polis och soc. Är det så, att hennes polisbekanta tittat åt andra hållet här också? En fryabarnsmamma som står vid parkeringar och väntar på kunder? Vilka har råd att ge upp till 5000:- eller knark eller någon form av gentjänst?
Hon var väl eskort-flicka- då åkte hon väl runt till olika hotel och olika platser-
Göteborg var en stad hon verkade gilla-så där träffade hon kanske olika män- hon beskriver tre kunder -äldre män och "vanligt sex" i bil. Det är dock en dålig lögn att hon träffar dessa tre sexkunder just på mordkvällen då pappan dör- men jag tolkar det som om hon haft denna sex-affär- men inte just mordkvällen, då. Hon använder viss fakta men ljuger om tider och omständigheter osv.
( Julia påstod att AKi blev psykotisk vid tvillingarnas födsel- jag tänker att Johanna ibland beskriver fakta som en psykotisk person skulle kunna göra- liksom fragment av sådant som faktiskt inträffat.