Citat:
Ursprungligen postat av
Ssthlmss
Påminner om fallet Theo som blev slagen av sin styvpappa å låg å plågades till döds när styvpappan porrsurfade. Pappan här gjorde antagligen babyn illa å satt sen å spelade ell kollade på porr å när han tittade till henne igen så var hon död. Båda säger ju att flickan hittades av honom å att han sen väckte mamman. Å det där med att han hämtade en isbit för att se om hon reagerade, vem gör så när sitt barn är livlöst? Jag tror han hittade på det!
Ja vad som exakt hände den natten vet bara han men det finns många frågetecken. Varför gjorde han maten redan innan hon vaknat? Annars brukade de ju vänta tills hon vaknade...
Det där med isen verkar ju lite...Ja Han nämner det också till sos om det
Erika berättar i förhör att han är väldigt svettig när han väcker henne. Stora svettpärlor i pannan...
Att hon trots att det bara gått någon minut, han hör hur hon andas konstigt och inte får åt sig luft och ganska omg påbörjar HLR som ambulanspersonal fortsätter är hjärndöd när hon kommer till sjukhus. Tyder på att hon legat död mer än någon minut...men nu saknar jag kunskaper att säkert uttala mig om det.
Troligare är att han hittat henne livlös och fått panik och febrilt försökt tänka ut hur han ska klara sig ur knipan. Hon kan lika gärna legat hela natten utan tillsyn medan han spelat och porrsurfat och inte reagerat förrän hon slutade låta...eller började låta konstigt