Vi män har sexuella behov men dessa erkänns inte av samhället i Sverige, det gäller allt från politiken, den s.k. "feminismen" och kriminaliseringen av köp av sexuella tjänster. Män utnyttjas på alla sätt av politiken och den s.k. "feminismen" och vårt folk håller på att utrotas och ett folkutbyte är på gång genom den ansvarslösa massinvandringen. Min avsikt med denna tråd är att uppmärksamma män på att deras BEHOV av sex utnyttjas av skumma aktörer, inte bara politiken och den s.k. "feminismen" - ett avskyvärt gäng som är skyldiga till 30,000 aborter per år i Sverige och folkutbytet och undergången av vår nationalstat. Att kriminalisera köp av sexuella tjänster är ett sätt för socialisterna och "feministerna" är förstöra samhället. BEHOVEN finns där och kommer alltid att finnas där vad som än sägs och hur än politiken agerar. Köp av sex eller massage ska ses som en PRIVAT handling mellan två myndiga individer och detta ska inte vara en sak för polisen, en annan sak om den är organiserad, där bör den vara strikt reglerad för att kriminella nätverk inte ska ta över, Tyskland kan ses som ett föregångsland här. Sverige är ett oerhört tråkigt land för män, särskilt äldre män, politikens och den s.k. "feminismens" slagpåsar och spottkoppar. EROTIK söker de flesta någon gång i livet, bildar familj i unga år, behoven kanske är som störst mellan 15-50 år, därefter tar naturlagarna kontrollen över möjligheterna till sexuella handlingar som kräver en frisk kropp och helst inte dålig hälsa exempelvis fetma. Ett samlag på 20-30 minuter kan jämföras med att cykla intensivt på en motionscykel och man ska prestera någonting och ha erektion hela vägen. Inte alla förunnat att klara av den biten! Beträffande massage, exempelvis seriös Thai massage rekommenderar jag att man inte betalar mer än 300:-kr max 400:-kr. Massage är en del av Thailändsk kultur och har funnits i mer än 1000 år. Det finns OSERIÖSA aktörer som exempelvis TANTRA massage som försöker utnyttja mannens BEHOV och tjäna pengar på svaga individer, priser de brukar ta ut landar ibland på över 1000:-kr! GÅ INTE PÅ DET! Naturligtvis stimulerar all beröring underlivet även om det är ryggen som masseras. En s.k. "happy-end" kostar c:a 300:-kr, mer bör man inte betala för detta, samlag erbjuds sällan och är något äldre egentligen inte klarar av i de flesta fall på grund av fetma och dålig kondition, det är ingenting att skämmas för, finns även många yngre med detta problem. Njut då av massagen, runka kan ni klara av själva om ni vill och ni spar 300:-kr. Jag tycker det är skamligt att kriminalisera mänskliga BEHOV som alltid funnits där, man bryr sig inte om kvinnorna som säljer sex, de man är ute efter är att förstöra samhället genom politiken och "feminismen". Detta s.k. "tantra-massage" är ett bedrägeri för att lura män att spendera 1000:-kronor på ingenting och det är tragiskt. Det är inte konstigt att Sverige ligger i absoluta toppen när det gäller självmord där män är i majoritet, 70%, c:a 1200 personer per år, c:a 3 per dag!