2017-05-06, 07:55
Medlem
Hur ska ni ta hand om era gamla föräldrar?

Själv ska jag sätta min pappa i ett åldershem sen varje dag efter jobbet ska jag åka förbi och ge han en flaska sprit och sedan 10 örfilar och sedan lämna.

Min mamma är jag ännu osäker på, men hon lär jag hälsa på ibland, men inte allt för ofta. Tänker nog lämna en spritflaska till henne med.

Hur ska ni göra med era föräldrar.?
Senast redigerad av Stigvandrare 2017-05-06 kl. 08:03.
Citera
2017-05-06, 08:06
Medlem
Du kan ju börja med att försöka visa lite respekt
Citera
2017-05-06, 08:06
Medlem
Som-Gjutens avatar
Kommer jag inte ha tid själv, så kommer jag betalar någon assistent att ta hand om dem, sen ska de få bo i en stuga bredvid mitt hus eller liknande.

När de trillar av pinnen ska jag stoppa upp dem i underliga positioner och gömma dem i garderoben i gäststugan
Citera
2017-05-06, 08:07
Medlem
Xer0s avatar
Hemtjänst, matkasse, städhjälp automatisk blomvattnare, sen klarar dom sig typ själva.
Citera
2017-05-06, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Du kan ju börja med att försöka visa lite respekt

kom inte till mig och tala om respekt för i hela hellvete!

Bara för att du har haft föräldrar på silversked betyder inte att alla andra har haft det. Så bara lägg ner ditt förbannade jävla överklassnack. Jag är så förbannat jävla less på folk som er, ni tror verkligen att ni kan allt och att ni har möjligheten att bestämma och trycka över alla andra.

Försvinn ifrån denna tråden så skulle du vara jävligt bussig!
Citera
2017-05-06, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stigvandrare
kom inte till mig och tala om respekt för i hela hellvete!

Bara för att du har haft föräldrar på silversked betyder inte att alla andra har haft det. Så bara lägg ner ditt förbannade jävla överklassnack. Jag är så förbannat jävla less på folk som er, ni tror verkligen att ni kan allt och att ni har möjligheten att bestämma och trycka över alla andra.

Försvinn ifrån denna tråden så skulle du vara jävligt bussig!

Och vad vet du om hur jag har haft det? Lägg ner själv. Du är ju inte ens seriös med din trådstart, så hur kan du förvänta dig att andra ska vara det?
Citera
2017-05-06, 08:17
Medlem
Citat:
Och vad vet du om hur jag har haft det? Lägg ner själv. Du är ju inte ens seriös med din trådstart, så hur kan du förvänta dig att andra ska vara det?

DU tror inte att jag är seriös med min trådstart därför att du inte upplevt min uppväxt.

Kom förfan inte och läxa upp mig!

Det gör jag gör med mina föräldrar på ålderdomshemmet är min ensak vad ska du göra? Smörja in dem i bomull och olja?
Citera
2017-05-06, 08:18
Medlem
Citat:
DU tror inte att jag är seriös med min trådstart därför att du inte upplevt min uppväxt.

Återigen så vet du ingenting om vad jag upplevt under min uppväxt Du är ju dum i huvudet. Om du nu mår så dåligt så gör något åt det istället för att skriva en massa skit.
Citera
2017-05-06, 08:19
Medlem
Citat:
Återigen så vet du ingenting om vad jag upplevt under min uppväxt Du är ju dum i huvudet.

Jag har inte sagt något om din uppväxt? Men du provocerar mig?
Citera
2017-05-06, 08:25
Medlem
Citat:
Återigen så vet du ingenting om vad jag upplevt under min uppväxt Du är ju dum i huvudet. Om du nu mår så dåligt så gör något åt det istället för att skriva en massa skit.

Lilla Ida kallar mig för Dum i huvudet för hon anser att jag är elak mot mina föräldrar.

Själv har hon säkert haft en fin uppväxt med en pappa som bara varit ute och druckit lite då och då.
Citera
Medlem
Citat:
Jag har inte sagt något om din uppväxt? Men du provocerar mig?

Jaha och?
Citera
Medlem
Som-Gjutens avatar
Förfan, gnälla kan ni göra på något annat forum...
Frågeställningen var väl om huruvida vi ska ta hand om våra föräldrar när de är senila...

Hemtjänst som Xer0 nämnde kan också vara ett alternativ, dock vill jag lära känna personerna som ska ta hand om dem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in