Citat:
Ursprungligen postat av
Granny-Smith
Hur länge har du varit medlem här? Hur länge har du läst på "Feminism" här? Vad var det nu du undrade? Jaså, varför det finns så få feminister på femi forum.
Nu undrar jag. Hur ska någon någorlunda normalt funtade vit kvinna debattera här?
Snart 10 som medlem, ca 12-13 utan konto. Paradoxalt nog så är det först på senaste, nu när man tänker att man borde vara för gammal för sånt här som jag blivit aktiv i trådar utanför mina egna personliga intressen
så som knark, musik, vetenskap, istället så har jag till viss del sugits in den aknedebatten du pratar om.
Nog om det:
Översta stycket: Jag är medveten om att jag kastar sten i glashus nu, men av ditt svar att döma så är även detta en del i förklaringen, det ger inget seriöst intryck, känns inte inbjudande till en vuxen debatt.
Citat:
Hur ska någon någorlunda normalt funtade vit kvinna debattera här?
Skulle en icke-vit kvinna ha det lättare här menar du?
Vidare:
Citat:
Nja, kanske för att detta Femi-forum drivs av en massa akne plågade, okyssta ungkarlar med ett väldigt sned syn på kvinnor som anser sig:
- att feminism är än större fara än IS
- som inte ens vet vad feminism ens menar
- kalla varenda kvinnor för radikalfeminist, bara hon säger emot deras utopiska logik
- att alla kvinnor, främst svenska kvinnor, är statuskåta horor allihopa
- att alla kvinnor, främst svenska kvinnor, föredrar svarta kukar
- att alla kvinnor, främst svenska kvinnor, har röstat hit alla dessa skäggbarn för att få sex
- att alla kvinnor, främst svenska kvinnor, hatar svenska män
- att alla kvinnor, främst svenska kvinnor, falskanmäla just svenska män för våldtäkt