Citat:
Ursprungligen postat av
ps870
Är det en vattenskada så går det på försäkringen. I höstas hade jag en större vattenskada i badrummet. Badrummet totalrenoverades med nytt kakel/ klinker, ny golvvärme med mera. Kostnad för runt 1000 SEK.
"Kostnad för mig 1000 SEK" ska det stå.
Kändes riktigt bra att få ett nytt badrum för så lite, inte minst då jag ändå tänkt att rusta det i år.
Har du en bra hemförsäkring (brukar kallas Plusförsäkring eller Stor) så blir det inte något åldersavdrag och självrisken är låg.