Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Fast helheten är ju större än summan av delarna.
Öh, va? Om det inte finns ett enda krav (eller jaja, ett av tio) hon
inte uppfyller, i vilken helhet anser du då att hon inte passar in?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Dessutom lägger du in en del egna värderingar som inte riktigt hör till saken.
Nej, det är du som intalat dig att jag har fel utan att kunna ge exempel varför.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Av det di skriver får jag det till att hon har låg socioekonomisk status på grund av psykiska besvär, inte att hon har psykiska besvär på grund av att hon har låg socioekonomisk status.
Det måste alltså vara tvärtom för att WT skall kunna tillämpas? Det du menar är alltså att trailer trash-familj #1 är WT för att de förlorat jobbet och därmed ganska naturligt gått under, medan trailer trash-familj #2 inte är WT för de var för efterblivna för att få jobb i första skedet?
Anti-intellektuella med lågt IQ är ju klart mycket mer "vitt skräp" än uteliggare som åtminstone tillfört någonting under någon period av sitt liv. De behöver knappast vara hemlösa eller skitiga för att vara White trash, vilket många "vanliga", betydligt bättre människor är, pga bostadsbrist och massimportering av invandrare.
White trash är i total kontrast något samhället skäms över, därav benämningen "white trash". Av mina exempel att döma kan du ju bedöma ifall hon verkar vara någon sorts stolthet för Sverige?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Till sist är det värt att påpeka att låg bildning inte är samma sak som att man är dum.
Skrev jag det? Det är beteendet ifråga det handlar om, eftersom personen ifråga är mer efterbliven än en tioåring och vägrar ändra på beteendet. På så vis blir hon alltså en parasit på staten. WT så det skriker om det.