2017-05-01, 19:28
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Kanske, vi får se hur det kommer att gå, det brukar ju läcka lite till press om hur våra fångar har det och JM är ju högvilt med tanke på de brott som hon ska svara för så info kommer nog att komma om hur det går med straffverkställigheten.

En sista fråga som kanske du eller någon annan kan svara på; får hon sitta med tjejen från Askersund som mördade och styckade sin kärleksrival? Eller fick den nöten RPV kanske..?
Citera
2017-05-01, 19:34
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
En sista fråga som kanske du eller någon annan kan svara på; får hon sitta med tjejen från Askersund som mördade och styckade sin kärleksrival? Eller fick den nöten RPV kanske..?

Nej hon sitter men jag kommer inte ihåg vilken anstalt som är hennes hem nuförtiden men hon sitter på livstid i alla fall.
Citera
2017-05-01, 19:45
Medlem
blodgivarens avatar
Citat:
Den " sunda äppelkindade " hästtjejen menar Du ? Barnflickan ifrån Knutby satt i Vadstena så hon kanske är där
Citera
2017-05-01, 19:46
Medlem
cossinuss avatar
Hej. Jag behöver en utförlig motivering hur JM är knuten till brottsplatsen!

inge trams om att t ex motiv binder hennes till mordplatsen.
Citera
2017-05-01, 19:55
Medlem
lasternassummas avatar
Bilden av JM blir tydligare när man läser lapparna

Tydligare och mer skrämmande. Det finns ca 40 lappar i beslag.
Här är några exempel:

"Jag är oskyldig! Kniven gick av. Kärringen ska lida. Gubben pedofil. Skynda jag dör <3"

"Jag är oskyldig men dom hittar på motiv"

"Ni får en milj – Jag menar allvar, jag orkar ej mer. Jag är oskyldig"

"Skriv: 41-åringen är oskyldig – Jag högg den jäveln i ögat, kniven gick av. Han förtjänade att dö efter det han gjort 41 åringen. Skicka till Aftonbladet, advokaten, polisen i Västerås. Jag förklarar sen. Lita på mig 100%"

"Skriv till Aftonbladet, polisen Västerås, advokaten. Du får 1/2 milj. Lita på mig nu 100%. Jag måste härifrån <3"

"Du måste säga till polisen att jag inte visste något! Skynda! Du måste säga att det var G som dödade morfar. J högg mormor så hon inte skulle kunna prata mer <3. Du o J hämtade G i Örebro. OK! J hatade morfar. Säg att D planerade allt. ok!"

"ale... A måste ta tillbaka sitt vittnesmål... "

"Vi får mycket pengar skadestånd när dem måste släppa mig. Då får du fängelse högst 2 år, många permissioner, då åker vi, rymmer. Jag planerar allt, OK! Säg att det är Hedersmord. Att morfar är pedofil. NN1 och NN2 crazy. Lita på mig älskling, Love you <3 eshq, Du måste säga att jag är oskyldig. Jag måste hämta hem barnen."

Det här var bara några klipp, från media. Det kommer mer i FUP.

Citera
2017-05-01, 20:05
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus

Då kanske du kan börja med vilken brottsplats du pratar om? Brottsplatsen för maken är okänd och föräldrarna är det inte hon som mördat, i en mer direkt mening. Däremot väntade hon ute i bilen vilket både vittnen och mördaren har berättat om.
Citera
2017-05-01, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus

Såvitt jag vet är hon endast knuten till brottsplatsen (där fadern mördades) genom vittnesmål från den som höll i kniven.
Citera
2017-05-01, 20:13
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Såvitt jag vet är hon endast knuten till brottsplatsen (där fadern mördades) genom vittnesmål från den som höll i kniven.

om det bara är MR som pekar ut henne som chaufför är bevisningen svag mot henne.

MR har friheten att säga vad han vill. Det måste finnas något som stödjer hans detalj.
Citera
2017-05-01, 20:22
Medlem
AdamBombs avatar
Rätt underhållande hur det framkommer att nästan varenda afghan inklusive MR själv kör bil utan körkort. Och varför inte, de är ju i princip straffimmuna.
Citera
2017-05-01, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamBomb
Rätt underhållande hur det framkommer att nästan varenda afghan inklusive MR själv kör bil utan körkort. Och varför inte, de är ju i princip straffimmuna.

Ja sen är det rätt fantastisk att dom även verkar klara av att köra bil redan som 14-17 åringar utan större problem, börjar dom övningsköra tidigt tro
Citera
2017-05-01, 21:03
Medlem
Citat:

Hon sitter där.
Citera
2017-05-01, 21:04
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diabetikern2
Så sjuk det är bara att titta på hennes ögon,ser så jävla elak ut,måste vara en befrielse för alla barnen,och anhöriga att få bort henne från sina liv,att äntligen få andas ut och utvecklas till goda människor, utan hennes påverkan
vi måste ju förstå vilken press dom
levt under för att foga sig till att lyda och vara hennes slavar.hon kommer aldrig att erkänna eller att känna skuld,
hon kommer att kämpa för att vara ett offer.
Du låter som "någon i hennes närhet"
Jag håller med dig.
En genomond manipullerade girig glning är vad hon är.
Hon och pengar är det ända hon bryr sig om, resten av världen är bara medel/verktyg för henne

Undrar vilken stjärntecken är hon? Tror hon är Stenbock
Stenbocken brukar var EXTREMT pengarkåta/galna

Nån som vet?
Senast redigerad av autostoperka 2017-05-01 kl. 21:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in