Citat:
Ursprungligen postat av
MeMajk
Det är märkligt det där med ungarna
De har en morsa som knullar afghanpojkar på film som cirkulerar på nätet och de tar inte avstånd från henne
De har en morsa som anklagar den ena dottern att vara den som är knullandes med på filmen, men det protesterar inte dottern mot
De har en morsa som anklagar en dotter för att ha stulit från morföräldrarna, men inte heller denna gång kommer det några protester
De har en morsa som är misstänkt för att stå bakom mordet deras morfar och mordförsöket på deras mormor, då åker de med mamma till Thailand på semester
De blir kallade till förhör om sin egen och sin morsas inblandning i 2 mord och 1 mordförsök och de slingrar sig och försöker att ljuga ända tills de inser att Farbor Blå har mer bevis än de kunnat inse och DÅ som först kryper de till korset och gör VISSA medgivanden, där det finns bevisning
Det blir så förödande när man gör sådana där sammanstälningar,
MeMajk.
Först tänker jag att något sådant kan inte finnas på riktigt.
Sedan tänker jag att det måste finnas någon horribel skräckfilm som kan tävla.
Jag har inte kommit på någon, så filmen om JM blir nog den ultimata skräckfilmen.
Tänk om den slutar med att hon går samma väg som
OJ Simpson...
Då är det många som får förstärka sina bevakningar mot terrorövergrepp, inklusive ekuriren, VLT, AB, Expressen, IF, åklagare, utredare och polis i Västerås och säkert några till.
Troligen har dessa gjort JM arg.
–