Citat:
Ursprungligen postat av
gnarles
Att plagiera visar på både brist av moral och akademiskt djup.
Att presentera andras texter som sin egen på en föreläsning där ursprungsförfattaren är närvarande är graverande korkat.
Den interna kritiken inom F! borde vara total om de vill behålla sina få väljare.
Trots att deras ståndpunkter inte överensstämmer med mina egna tycker jag att det finns plats för ett feministiskt parti i Sverige.
F! har inte råd med en mupp och bedragare som partiledare. Förhoppningsvis inser Gudrun Schyman snart detta.
Men troligtvis är ju Victoria Kawesa bortskämd med med att komma undan med i stort sätt vad som helst bl.a. p.g.a. att hon är svart feminist. Men utöver det så tror jag att hon är van vid att ingen gör livet svårt för henne.
Undra hur många meningsmotståndare hon mött i sen genusvetenskapliga karriär, omgiven av batikhäxor och annat löst Fis-folk.. Jag tror nog mer att dessa mest berömmer varandra och snackar skit om vita män. Se bara på alla fåntrattar som omger Kawesa, det är ju så man vill spy när man tänker sig att hon är partiledare
Det har nog blivit en jobbig tid för henne nu när folk kritiserar henne när hon gör helt vansinniga saker. Denna tjejen kommer aldrig att förstå vad som händer. Gött att hon kan välja att låta "Feministiskt Perspektiv" stå för intervjuerna som skall göra henne ren igen.