Citat:
Ursprungligen postat av
Vulgostar
Jag är stolt över att jag gått över från att nåla Mats till att fria honom från alla misstankar. De verkliga mördarna går lösa och med vår hjälp kommer rätt gärningsman dömas och straffas.
Vulgostar! Ett ordspråk säger att:"Högmod går före fall." Stolthet är en sorts högmod.
Mats är en tjuv (Kombigrillen och Lindas bankkonto) Varför?
Mats informerade inte mig, när Linda var "försvunnen". En oskyldig skulle ha velat hitta sin älskade fästmö på alla upptänkliga vis. Inte Mats inte. Varför?
Mats var GLAD över att jag ringde, sedan jag sett AF:s löpsedel. En oskyldig borde ha varit ledsen och bekymrad. Varför var han glad?
Mats nämnde inte med ett ord vad som hade hänt, förrän jag ställde riktade frågor om AF:s löpsedel.
Mats kontaktade inte sina utländska vänner att bröllopet var inställt. Han VILLE att de skulle komma och besöka honom, enligt vad han själv sa till mig. Vännerna kände sig lite illa till mods den 7/8, när jag träffade dom. Mats hade inte sagt något till dom. Varför inte?
Mats kunde inte vänta 7-10 år på att Linda skulle dödförklaras. Varför inte?
Dessa frågor är bara en del av alla jag vill ställa till Mats, som INTE betedde sig som en oskyldig kär ung man i sina bösta år.
Du håller på helt fel person, kära du!