2017-02-21, 20:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus
Hej är du en vacker kvinna?
Nej, verkligen inte - vad det nu har med ämnet att göra.

Däremot är ju den aktuella kvinna som tråden handlar om inte alls oattraktiv rent estetiskt.
Citera
2017-02-21, 20:33
Medlem
Vad heter kvinnan? Skicka pm
Citera
2017-02-21, 20:34
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Däremot är ju den aktuella kvinna som tråden handlar om inte alls oattraktiv rent estetiskt.

Om jag var miljardär/miljonär hade jag älskat att vara JM's slav. Men det ser ut som hon kommer ut om sisådär 14 år efter omvandling av livstid till tidsbestämt. Jag får hitta en annan psykopat.
Citera
2017-02-21, 20:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus
Om jag var miljardär/miljonär hade jag älskat att vara JM's slav. Men det ser ut som hon kommer ut om sisådär 14 år efter omvandling av livstid till tidsbestämt. Jag får hitta en annan psykopat.

Ja, eller ha en stor portion tålamod - å andra sidan får du ju minst 14 år på dig att samla ihop och bli den där miljardären/miljonären så .. Time is your friend
Citera
2017-04-26, 16:39
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raezz
Vad heter kvinnan? Skicka pm

Är du ens läskunnig?

Hett tips är att ta en kik på taggarna eller läsa förgående sida.
Citera
2017-04-26, 18:19
Medlem
Bara jag som upplever att nyheterna om henne inte är riktigt stora? Borde ju vara skandal
Citera
2017-04-28, 15:36
Avslutad
Citat:

Skojar du eller?! Hon ser ut som skit. Halvfet med grisögon och spetsig näsa. Söndersminkad. Ser ut som en trött hora.

Det finns en anledning att dessa kvinnor väljer flyktingar att ligga med. De har nämligen inget annat val.
Citera
2017-04-28, 15:42
Medlem
Och alla är förvånade över att jag föraktar svenska kvinnor. Svenska kvinnor är dekadensen personifierad.

//Siegestor
Citera
2017-04-28, 15:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Skojar du eller?! Hon ser ut som skit. Halvfet med grisögon och spetsig näsa. Söndersminkad. Ser ut som en trött hora.

Det finns en anledning att dessa kvinnor väljer flyktingar att ligga med. De har nämligen inget annat val.
Uppenbarligen hade hon andra val eftersom hennes dränkta ex inte var någon flykting.
Citera
2017-04-29, 20:24
Medlem
I*cK*eN*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butteri
Nu har Lotta Isberg(?) gjort om domänerna för HVB-bluffen till reklamsidor.

Jag undrar om inte denna Lotta är girigare än Johanna

Denna Lotta Isberg, kan hon måhända vara besläktad med Esa Isberg som för några år sedan startade upp ett sorts ungdomshem i Almunge öster om Uppsala för några år sedan? Det hemmet gick för övrigt i stöpet efter något år..
Senast redigerad av I*cK*eN* 2017-04-29 kl. 20:31.
Citera
2017-04-29, 21:59
Medlem
Citat:
Ja, min uppfattning är fortfarande att det inte handlar om någon våldtäkt/tvingande till sex. Utan om två "inte alls barn" som deltagit i en frivillig akt. Hon var väl fortfarande inte heller föreståndare när det förhållanden inleddes - utan den tjänsten rollen var avslutad ...(?)
Det förhåller sig så att hon var en utbildad socialarbetare, det är självklart att en socialarbetare inte inlåter sig i någon sexuell-relation med klienter det gäller alltså- även fd klienter.
Vad är det med svenska folket egentligen.
Det handlar om att vissa yrken har viss policy-moral osv.
Citera
2017-04-29, 22:06
Medlem
Citat:
REKTORN BÖR GRANSKAS!

2005 Tillsätts den nya rektorn på Vasagymnasiet i Arboga, han som fd. militär väljs till tjänsten som söktes av 21 personer.

2006 startar rektorn EF. Gamalielss*ns katteri, kennel och familjehem

20?? Går rektorn in i styrelsen för AB. Andr* Chansen AB. Bolaget skall bedriva vård och omsorg, sociala insatser samt äga och förvalta lös egendom och därmed förenlig verksamhet. I företaget finns andra personer i styrelsen, som har samröre med Uppsalamaffian.

1. Det är inte ett val utan en politisk anställning. Den fd. militären är anställd på (S) biljett.

2. Mycket mystiskt hur sådant samröre kunnat uppstå. Sådana inviter brukar kräva nära kontakt eller "målvaktsstatus".

3. Personen har figurerat med sådant samröre i militären, dock av i FM anställd karaktär. (MC-bikers).

Citat:
När det börjar storma kring Johanna avgår Rektorn

2016-07-25 Gamali*lsson, P*r Ax*l (51 år) ESKILSTUNA Avgick som Styrelsesuppleant - Aktiv i 2 bolag

Lite att fundera över...

- Känner kommunstyrelsen till Rektorns sidoverksamhet och har godkänt den?

- Aktiebolaget som han satt i styrelsen för driver verksamhet med Målgrupp: Ensamkommande, Invandrarbarn, Pojkar 12-18 år, Pojkar och flickor.

Ja just det, det är dessa kära "barn" man värnar om. Det har ju inget att göra med att dessa ger 80 000 per månad och barn i intäkter.

Jämför med Pangelius AB. Det låter väl inte helt osannolikt att JM:s idéer till HVB verksamhet kommer härifrån.

1. Snubben ger vibbar av en fifflare&myglare. Sådana brukar alltid springa när skiten träffar fläkten - vilket det verkligen verkar ha gjort i det här fallet. Måste vara riktigt jobbigt att upptäcka att man associerar med grova kriminella och att ens fru än så länge misstänks vara landets kanske värsta kriminella kvinnliga brottsling. Fast kanske inte hälften så jobbigt som att hela landet misstänker att hans fru övergett honom för Afghankuk(ar) och löper brottsamok.

2. Intressant. En rektor torde få pyssla med kennel och katteri vid sidan av. Asylbaronskapet torde däremot vara över gränsen i gråzonen eftersom det är en verksamhet med svårprognosticerad tidsförbrukning med 24/7 beredskap.

3. Hittade en massa tidningsartiklar avseende gymnasiet avseende problem&ordningsstörningar. Tidningsartiklarna antyder att en ny världsordning införts på gymnasiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in