2017-04-29, 20:16
Medlem
Neger dockorna som dansa i par precis. Varför fick dom göra sitt nummer 2 gånger?
Citera
2017-04-29, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imsofancy
Neger dockorna som dansa i par precis. Varför fick dom göra sitt nummer 2 gånger?

Dockorna gjorde vad?
Citera
2017-04-29, 20:20
Medlem
Håller på Oliver i kväll. Grabben ger järnet och har kul på scen.
Citera
2017-04-29, 20:22
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:

Tekniskt fel, något problem med musiken från produktionens sida, så de fick börja om. Fair and square.

Killen som sjunger och spelar gitarr nu är inte tvärdålig. För en gatumusikant.

Helt ointressant, jävla normis. Ett freak ska man vara om man ska sjunga i Idol. Eller åtminstone inte passa in i Idol-myllan, åldersmässigt.
Citera
2017-04-29, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wristcutter
Tekniskt fel, något problem med musiken från produktionens sida, så de fick börja om. Fair and square.

Killen som sjunger och spelar gitarr nu är inte tvärdålig. För en gatumusikant.

Helt ointressant, jävla normis. Ett freak ska man vara om man ska sjunga i Idol. Eller åtminstone inte passa in i Idol-myllan, åldersmässigt.
Jaha då förstår jag. Tänkte att alla skulle göra de 2 gånger.

Han som sjöng precis fick mig nästan och somna. Programmet känns allt mer som ett barnprogram.
Citera
2017-04-29, 20:30
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Han som sjöng precis fick mig nästan och somna. Programmet känns allt mer som ett barnprogram.

Jag är ingen skivbolagsdirektör direkt, men hur någon kan se honom som "stjärna" undgår verkligen mitt förstånd. Jag hoppas på den rockande Lill-Svullo samt minirobotarna i dag. Magikern kan också vara bra. Jag trodde jag sett alla avsnitt, men jag minns inte att jag sett den killen tidigare.
Citera
2017-04-29, 20:36
Medlem
Mosbulles avatar
Allvarligt hur många tittar på detta värdelösa program?
Citera
2017-04-29, 20:46
Medlem
Någon mer som märker att Keyyo är ytterst obekvä som programledare? Hon betoner varenda ord extra för att låta tydlig men ändå så hackar hon och svamlar lite på meningar. Hennes handspråk? Eller vad det heter är inte heller på topp. Väldigt få, stela rörelser. På tal om sätter hon pratar så lyssnar hon egentligen inte på vad juryn säger när de frågar henne något utan istället väntar på sin nästa replik.
Citera
2017-04-29, 20:47
Medlem
Vem är den gräsliga tjocka killen i kvällens program?
Citera
2017-04-29, 20:53
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234

Oliver ju. Go typ, eller? Gillar Vilda västern. Jag hoppas han kör något hårdare än hårt i finalen bara. Inte gubbrock.
Citera
2017-04-29, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Såg inte delen med han men vem var de gräsliga robotarna precis?
Citera
2017-04-29, 21:00
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Såg inte delen med han men vem var de gräsliga robotarna precis?

De är väldigt näpna, jag skulle vilja ha alla tre, men jag måste hålla med om att själva numret var trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in