2017-03-18, 22:25
Medlem
Knotknets avatar
Jag kopplar inte vart ifrån Ibrahim Nasrulleyev som sjöng Stad i ljus kommer ifrån. Självklart ska han få stanna i utbyte mot en obildad Flashbackrasist.
Citera
2017-03-18, 22:36
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jag kopplar inte vart ifrån Ibrahim Nasrulleyev som sjöng Stad i ljus kommer ifrån. Självklart ska han få stanna i utbyte mot en obildad Flashbackrasist.
Svar Azerbajdzjan
Citera
2017-03-18, 22:43
Medlem
de.Montforts avatar
Jag tycker synd om killen. Självklart ska han med familj få stanna om det finns skäl det är dock upp till migrationsverket och Sveriges lagar och förordningar. Det fyran gör är jäkligt cyniskt som släpper fram en relativ medelmåtta jag är rätt säker på att en svensk 17åring inte reducerat hela juryn, programledarna och publiken till tårar det är uppenbart att killen används som en bricka i det politiska spelet. En större karriär utanför den politiskt korrekta kretsen har han inte om han inte har en bättre röst om han sjunger på engelska.
Citera
2017-03-18, 22:45
Medlem
Silverbielkess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Vem fan har lyckats rekrytera den här usla juryn?

Kakan ska aldrig någonsin mer visas i ett offentligt sammanhang

La Gayla ska hålla käften och börja spela in porrfilmer

Alexander Bard kan fortsätta med hästarna

David Batra ska vara hemma och straffknulla sin värdelösa fru

Programmet är inte bra men fantastiskt att äcklet Kakan blir förnedrad på bästa sändningstid

Det jag tar med mig från programmet är att jag vill gruppknulla den 15-åriga poptjejerna. De såg ut att gilla kuk
Exakt så kände jag, men vågade inte tänka det Du skrev.
Jag hatar Kakan, men grupp knulla en 15 åring vet i fan.
Citera
2017-03-18, 22:46
Medlem
BaronVonHelsings avatar
I en talangtävling så ska inte ens bakgrund ha någon betydelse, enbart ens talang ska bedömas. Sen kan talang vara relativ och bedömas olika utifrån vilka förutsättningar man har haft att lära sig. Det förstår jag.

Kakan var uppenbarligen sugen på flyktingpojken. Hennes fantasier lös igenom de dimmiga ögonen och det förälskade, gapande leendet.
Citera
2017-03-18, 22:57
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
I en talangtävling så ska inte ens bakgrund ha någon betydelse, enbart ens talang ska bedömas. Sen kan talang vara relativ och bedömas olika utifrån vilka förutsättningar man har haft att lära sig. Det förstår jag.

Kakan var uppenbarligen sugen på flyktingpojken. Hennes fantasier lös igenom de dimmiga ögonen och det förälskade, gapande leendet.
Undrar hur? I övrigt är ju hon lesbisk väl?
Citera
2017-03-18, 23:01
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Undrar hur? I övrigt är ju hon lesbisk väl?
Nej, det är hon inte. Hon har påstått det, men jag har filmbevis på när hon uppenbarligen suktar efter en ung flyktingpojke.
Citera
2017-03-18, 23:12
Medlem
makrillitomatsass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Nej, det är hon inte. Hon har påstått det, men jag har filmbevis på när hon uppenbarligen suktar efter en ung flyktingpojke.

Tycker mest hon framstår som asexuell. Jag tror mest hon går igång på sin egen självgodhet. Detta fick mig förresten att tänka på Black Mirror-avsnittet Fifteen Million Merits.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fifteen_Million_Merits

Sångtalang som asylskäl låter som härligt dystopisk dekadens.
Senast redigerad av makrillitomatsas 2017-03-18 kl. 23:16.
Citera
2017-03-18, 23:52
Medlem
Vad fan var det jag just såg?? Absolut inget av det kändes ärligt, kanske 1% av klippen inte var planerade men valdes för de passade agendan av en slump. Så falskt så jag mår riktigt illa nu. TV4 förnekar sig aldrig men detta måste tillhöra bottenskrapet även hos dem. Går det inte att göra bättre TV än så här med de resurserna? Bards trovärdighet är nere på noll nu, de andra har aldrig haft någon.
Senast redigerad av retro1234 2017-03-18 kl. 23:59.
Citera
2017-03-19, 00:06
Medlem
happilappis avatar
Om denna flyktingpojke nu är så underbar, varför flydde han till ett land som Sverige? Vore det inte bättre om han stannade kvar i sitt land och byggde upp det med sin vackra röst.
Citera
2017-03-19, 00:10
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Kommer aldrig att titta på ett enda avsnitt.

Och ja det beror på juryvalet. Den så kallade "fantastiska" PK4an

Vad håller idioterna på TV4 på med?

Sen undrar jag hur Kakan kan tillhöra en PK4a när hon uppenbarligen är mot polisen? Tv4 försöker ge den falska martyren en chans.
Senast redigerad av keyboardwarri0r 2017-03-19 kl. 00:16.
Citera
2017-03-19, 00:42
Medlem
rootbits avatar
Kakjäveln är bränd. Inte ens Erik Haags nakna röv kan få henne tillbaka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in