Jag var faktiskt 3 dagar i Wien i november.
Dessvärre verkar det som om FKK/Sauna-klubbarna i Wien håller på att prisa ut sig - åtminstone Fun-Palast och Fresh Sauna Club. Det råder stark prispress i branschen. Då höjer klubbarna entrépriserna (istället för att sänka som man borde). Nu 90 € på Fun-palast.
Konsekvensen har blivit färre klienter och många av de mest attraktiva tjejerna har flyttat till andra typer av bordeller (t.ex. min Stefania som jag varit med 10 ggr - åkte faktiskt hit för att träffa henne). Pratade med flera tjejer som klagade över det
dåliga kundunderlaget nuförtiden. Jag var på Fun-Palast en måndag och en onsdag med väldigt få klienter. En del av förklaringen kan vara att på söndagen innan och på torsdagen efter hade man lägre entrépriser respektive party (med fler klienter). Lokalerna är som tidigare nämnt väldigt stora. Och hyfsat bra mat.
Men men.
Totalt sett hade jag 2 bra dagar med 7 sessioner (3+4) med lika många HE. 4 riktigt bra sessioner, 1 bra trots att en tjej inte låg still, 1 med tidig utlösning och som vanligt 1 med erektionsproblem som dock löste sig.
Måndagen
Linda Ryssland, ca 25 år, blond, normal
Mycket vacker tjej. Trött efter resan, men får upp den efter ett tag och har sex i 2 ställningar. Helt OK brud. 60 Euro
Lady, Moldavien, ca 26 år, blonderad, halvkurvig
Excellent tjej. Vig som en katt (f.d. gymnast). BJ + sex i 3 ställningar med avslutning i doggy. 70 Euro
Tyvärr var hon inte där på onsdagen
Clarissa, Grekland, ca 26 år, blonderad, kurvig
Excellent tjej. Inte så snygg som de andra, men bra i sängen. Hade haft session med henne ett år tidigare. Hon kände igen mig, men inte jag henne. BJ + sex i 3 ställningar med avslutning i doggy. 70 Euro
Totalt för dagen = 90 (inträde) + 60 + 70 + 70 = 290 Euro
Onsdagen
Nicoletta, Rumänien, ca 25 år, mörk, smal
BJ + sex i 3 ställningar med avslut i doggy. 70 Euro
Clarissa, Grekland, ca 26 år, blonderad, kurvig
(se ovan). Ungefär liknande session som 2 dagar tidigare. 70 Euro
Alicia, Ungern, ca 25 år, brunett, normal
Riktigt snygg tjej som tidigare jobbat på Palace.
Hon ska tvätta kuken, trots att jag kör BJ med kondom. Sedan ska hon byta kondom när jag ska byta från BJ till knull!! Hon kan inte ligga still. Stressigt. Trots det sätter jag den efter BJ + 3 ställningar. 60 Euro.
Carolina, Rumänien, ca 23 år, brunett, smal
Mycket vackert ansikte. Populär tjej som hade många klienter. BJ + ridning och utlösning nästan direkt trots att det var dagens 4:e session.... Synd. 60 Euro
Totalt för dagen = 90 (inträde) + 70 + 70 + 60 + 60 = 350 Euro
Totalt 640 för 7 sessioner på 2 dagar. Kostar lite mer än i Frankfurt och Düsseldorf utan att var bättre. Men Wien som kulturstad är klart bättre.