2017-04-23, 19:32
Medlem
Igor-Mortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dstruct
Man vet ju hur killar beter sig, säg att man är ute på krogen, stranden, kryssning osv. Hon ser bra ut med riktigt stora lökar. Även om tjejen är trogen och inte har så urringat som på bilden lär det hända rätt ofta att killar glor och kommer med kommentarer eller?

Idioter som ska ignoreras - riktiga män beter sig.

Citat:
Ursprungligen postat av dstruct
Pratar inte om normala tuttar pratar om storlek större.. som ger lite porrskådis vibbar.

Jag får knappast porrskådis-vibbar av bilden du länkar till, jag ser snarare en ledare för kyrkans ungdom på väg till någon sammankomst..
Citera
2017-04-23, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Ja det skulle jag väl kunna men då ska hon inte klaga över ryggvärk dag ut och dag in, jävligt avtändande då.

Japp du kan din sak, man måste slåss utav ba fan. Men den listige svage killen som inte gillar att slåss kedjar bara fast henne vid spisen så han slipper sånt.

Spot on. Men frestelsen att dra med henne ut i sexiga kläder på krogen på fyllan för att vis upp sin "trofe" kan nog bli stor. Och DÅ bör man nog vara "rustad"...
Citera
2017-04-23, 19:44
Medlem
Självklart att man hade kunnat vara ihop med en tjej som har stora bröst? Det är väl inget konstigt alls. Jag skulle dock pratat med henne om hur andra killar kan se henne då killar gillar bröst och sagt att det skulle orsaka viss obekvämhet hos mig och hoppas att hon förstår mig och inte går runt med pushup på krogen.
Citera
2017-04-23, 19:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstenAttBliVuxen
Självklart att man hade kunnat vara ihop med en tjej som har stora bröst? Det är väl inget konstigt alls. Jag skulle dock pratat med henne om hur andra killar kan se henne då killar gillar bröst och sagt att det skulle orsaka viss obekvämhet hos mig och hoppas att hon förstår mig och inte går runt med pushup på krogen.
Ingen BH på krogen alltså?

Och vad skulle det spela för roll vilken typ av BH hon har under kläderna?
Citera
2017-04-23, 19:57
Medlem
dstructs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gObbo
Om denna hypotetiska kvinna har en sådan fin hylla som den tjejen du länkade så förutser jag att hon vet hur man handskas med kvinnor och män som dreglar över hennes tuttar. Varför ska jag vara stirrig och hålla på och mopsa mot folk om jag vet att käringen älskar mig och inte vill ha andra gubbar? Om hon tycker det är obehagligt med folket så får hon säga till så hjälper jag henne på något vis men aldrig att jag ska försvara någon form av heder eller hon är min ägodel som ingen får titta på. Hon är min men inte min ägodel.

Vad gör du om du sitter på något mysigt utecafé så kommer ett fullt grabbgäng förbi och ba "faen vad schyssta tuttar du har får man klämma lite på dom?" "kom igen då bruden" "ahh fan tjejen visa pattarna rå", "visa pattarna, visa pattarna". Kan tänka mig att man kan råka ut för en hel del sådana situationer.. För det mesta kan man väl bara säga "öhhh stick härifrån era idioter". Men det kan ju också vara sådana typer där det leder till slagsmål. Lite så jag tänker.. att de flesta killar gillar tjejer med stora tuttar men inte för ett seriöst förhållande. Är de några storlekar för stora så ger det ett billigt intryck även om tjejen egentligen inte behöver vara billig, utan jobbar som läkare eller advokat eller vad som helst.
Citera
2017-04-23, 20:06
Medlem
Klappars avatar
För några år sen så hade jag en tjejkompis med väldigt stora bröst och det var väldigt svårt att hålla blicken borta från dom

Även om jag inte är särskilt ytlig så hade jag nog föredragit en tjej med mindre bröst så slipper man ha andra killar som stirrar på henne.
Citera
2017-04-23, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ingen BH på krogen alltså?

Och vad skulle det spela för roll vilken typ av BH hon har under kläderna?

Jag menar att hon inte ska klä sig utmanande för att lyfta fram hennes bröst om hon nu hade haft stora bröst, så killar på krogen börjar tafsa. Är väl inget konstigt att man som pojkvän hade tyckt det?
Citera
2017-04-23, 20:12
Bannlyst
Inga problem. Jag störs varken utav blickar eller kommentarer. Att brösten skulle leda till slagsmål finner jag ytterst osannolikt.
Citera
2017-04-23, 20:15
Bannlyst
Citat:
Jag menar att hon inte ska klä sig utmanande för att lyfta fram hennes bröst om hon nu hade haft stora bröst, så killar på krogen börjar tafsa. Är väl inget konstigt att man som pojkvän hade tyckt det?
Inte om pojkvännen är från Saudiarabien kanske.
Citera
2017-04-23, 20:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jo, jag tycker det är mycket konstigt om en pojkvän/man har åsikter om vilken typ av BH kvinnan/tjejen skall använda.

Att det kan finnas invändningar mot djupa urringningar, genomskinliga kläder eller kjolar som slutar ovanför musen -- det kan jag ha en viss förståelse för, däremot inte vilka underkläder hon väljer.

Anser du att hon kan begära att du skall binda bak snorren eller ge tusan i deodorant för att inte locka andra tjejer?
Att du skall gå i säckiga kläder för att inte "visa upp dig" osv?

Väljer du en annan människa så får du givetvis vara förberedd på att den - inom rimliga gränser - kommer att vilja se bra ut och lyfta fram det hon själv är nöjd med hos sig själv .. alldeles oavsett om det är benen, ögonen, häcken, brösten, håret, intelligensen eller annat.

Förutsatt att du själv inte är beredd att sunka ner dig och göra dig oattraktiv för att ingen skall se dig - så är det definitivt inget du kan kräva av din partner (eller någon annan).

Vill du leka "finska paret" i samma jogginoverall på krogen .. då bör du välja en tjej som gillar joggingoveraller.
Citera
2017-04-23, 20:20
Medlem
Maravillas avatar
Har haft en tjej med riktigt fina bröst. Verkligen fasta och skitläckra. Hon var överlag väldigt fin och sexig. Hände väl någon gång att någon kille gick fram och ragga när jag inte stod bredvid henne, men då förklarade man artigt att hon va ens tjej.
Hände dock två gånger vad jag kan komma ihåg. Båda gångerna ursäktade killarna sig. Var inte ett dugg aggressiv, inte dom heller.

Sen vet jag att det pratades mycket bakom min rygg om hur man ville göra si och så med henne. Och jag kan bara tänka mig hur mycket ragg hon fick bakom min rygg.

Har dock aldrig hamnat i en situation där jag varit tvungen att bli fysisk på grund utav henne. Inte ens i närheten. Har inte ens behövt visa tänderna.
Citera
2017-04-23, 20:32
Medlem
Kvinnor som ser bra ut är vana vid att hålla män på avstånd, men vill din kvinna inte hålla andra män på avstånd så spelar det ingen roll hur bra du är på att slåss. Det är alltså inte storleken på en kvinnas tuttar som avgör om det blir problem med andra män, det är din och kvinnans inställning som avgör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in